وقتی کوارتارارو جا پای لورنزو می‌گذارد


موتوجی‌پی ایران – پیوستن فابیو کوارتارارو به تیم یاماها فکتوری ریسینگ و هم تیمی شدن با ماوریک وینالس، یادآور رقابت سنگین ولنتینو روسی و خورخه لورنزو در این تیم شده است. اکنون باید دید روابط این دو موتورسوار در آینده چگونه خواهد بود؟ تیم یاماها در فصل 2020 از رقابت های موتوجی‌پی تصمیم بر آن گرفت تا برای فصل 2021 قهرمان کهنه کار خود یعنی ولنتینو...

موتوجی‌پی ایران – پیوستن فابیو کوارتارارو به تیم یاماها فکتوری ریسینگ و هم تیمی شدن با ماوریک وینالس، یادآور رقابت سنگین ولنتینو روسی و خورخه لورنزو در این تیم شده است. اکنون باید دید روابط این دو موتورسوار در آینده چگونه خواهد بود؟

تیم یاماها در فصل 2020 از رقابت های موتوجی‌پی تصمیم بر آن گرفت تا برای فصل 2021 قهرمان کهنه کار خود یعنی ولنتینو روسی را از تیم یاماها فکتور ریسینگ به تیم یاماها پتروناس منتقل کرده و فابیو کوارتارارو را جایگزین وی در این تیم نماید. کوارتارارو فصل 2020 را با نتایج خوبی آغاز کرد اما مشکلات موتور تیم یاماها فرصت رقابت برای قهرمانی را از او و هم تیمی سال آینده وی یعنی ماوریک وینالس سلب کرد.

اکنون حضور فابیو کوارتارارو و ماوریک وینالس در یک تیم و رقابت این دو موتورسوار برای قهرمانی فصل 2021 تداعی کننده جدال سنگین ولنتینو روسی و خورخه لورزو در سال های گذشته همین تیم است.

رقابت و حواشی بین روسی و لورنزو به دیوار کشیدن بین این دو موتورسوار در گاراژ تیم یاماها ختم شد اما کوارتارارو به آینده رقابت خود با ماوریک وینالس خوش بین است.

وی در این باره گفت:

من امیدوارم بتوانم جای لورنزو را برای کسب عنوان قهرمانی بگیرم اما این در حالی است که رابطه من با ماوریک خوب است و فکر می‌کنم بتوانیم همکاری کنیم و یاماها را به اوج خودش برسانیم. ما می‌توانیم برای مقام اول و دوم بجنگیم. بنابراین بهتر است با هم همکاری کنیم.

وقتی کوارتارارو جا پای لورنزو می‌گذاردوقتی کوارتارارو جا پای لورنزو می‌گذارد

فابیو کوارتارارو – موتوجی‌پی اندلوزیا 2020

برنامه های وینالس برای همکاری با فابیو کوارتارارو

ماوریک وینالس معتقد است که تیم یاماها در چند سال گذشته کمی وحدت خود را از دست داده است. وجود تیم ولنتینو روسی و تیم خود در یک گاراژ از دلایل این نظر وینالس می‌باشد.

اکنون وینالس معتقد است که یاماها با حضور فابیو کوارتارارو می‌تواند یک تیم کامل باشد و هر دو موتورسوار در یک جهت همکاری کنند. پیشرفت توسعه موتور تیم یاماها از برنامه های این دو موتورسوار در فصل پیش رو می‌باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل