متخلفان اقتصادی در قزوین بیش از 731 میلیارد ریال جریمه شدند


متخلفان اقتصادی در قزوین بیش از 731 میلیارد ریال جریمه شدند

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون متخلفان اقتصادی در استان به پرداخت بیش از 731میلیارد و 947 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

هوشنگ محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: هشت هزار و ۷۳۹ پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارزو بداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی یادآور شد: پرونده های تشکیل شده بین 3 تا 10 روز در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

این مسوول همچنین افزود: از این میزان پرونده، هفت هزار و ۲۸۱ جلد مربوط به پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران فروشی،کم فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالاها بوده است که در بازه زمانی سه روزه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: ۷۴۰پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آنها مربوط به مواد دخانی ،محصولات آرایشی-بهداشتی و پوشاک بوده است که در بازه زمانی ۱۰ روز رسیدگی شد.

وی یادآور شد: در مدت یاد شده همچنین ۷۱۸ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شده و درصد عملکرد این اداره کل در رسیدگی به پرونده های این بخش نیز ۹۸ درصدبوده است.

این مسوول گفت: مقابله با تخلفات اقتصادی در راستای کمک به ثبات و آرامش بازار و حمایت از تولید داخلی از رویکردهای جدی تعزیرات حکومتی به شمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا