وزیر صمت وارد یزد شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای استانی خود،صبح امروز شنبه به یزد سفر کرد و در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال استاندار، مسئولان استان یزد و...

وزیر صمت وارد یزد شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفرهای استانی خود،صبح امروز شنبه به یزد سفر کرد و در فرودگاه شهید صدوقی مورد استقبال استاندار، مسئولان استان یزد و نمایندگان مجلس این استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) مهمان یزدی ها خواهد بود و ۴ طرح صنعتی و معدنی را با میزان سرمایه گذاری یک هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان و اشتغال بالغ بر ۹۰۰ نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد داد.

طرح توسعه واحد تولیدی نخ سیرنگ (شهرستان اشکذر)، طرح تولیدی یکتا گرانول (میبد)، طرح معدن سرب و روی تاج کوه (بافق) و یک طرح توسعه‌ای در حوزه کنسانتره روی متعلق به شرکت سرب و روی مهدی آباد در شهرستان مهریز طرح های افتتاحی در این سفر دو روزه هستند.

بازدید از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (اردکان) و واحد گندله سازی این شرکت و بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران (بافق) و صنایع جوار معدنی آن از دیگر برنامه‌های وزیر صمت در این سفر خواهد بود.

رزم حسینی همچنین در جلسه مشترک شورای دستگاه‌های نظارتی این استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد شرکت خواهد کرد و دیداری با آیت‌الله ناصری «نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد» خواهد داشت.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد، معاونان استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان این استان در این برنامه ها وزیر صمت را همراهی خواهند کرد.

رزم‌حسینی همچون دیگر سفرهای قبلی خود در چارچوب جلساتی که برگزار خواهد کرد تصمیمات مقتضی لازم را خارج از بروکراسی اداری برای رسیدگی به موضوعات مرتبط در همان جلسه اتخاذ خواهد کرد و مواردی که نیاز به پیگیری در تهران را دارند، برای رسیدگی تا حصول نتیجه نهایی جمع بندی خواهند شد.

وی همچنین در جریان بازدید هایی که از واحدهای تولیدی خواهد داشت از نزدیک در جریان مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه تولید قرار خواهد گرفت و در خصوص موضوعات مرتبط با تامین مواد اولیه و فرایندهای تولید تصمیمات و راهکارهای لازم را اتخاذ خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا