بهترین زمان سفر به ایتالیا، فرانسه و کانادا چه زمانی است؟


بهترین زمان سفر به ایتالیا، فرانسه و کانادا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به فرانسه در بهار (آوریل تا ژوئن) یا پاییز (سپتامبر تا نوامبر) است که گردشگران کمتری در شهر هستند، قیمت های پایین تر و دمای معتدلی ​​دارند. در ماه های تابستان هوا گرم،خیابان ها شلوغ و قیمت ها افزایش میابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماه های زمستان اغلب خاکستری ، مرطوب و سرد است (اگرچه زمان مناسبی برای بازدید از موزه های پاریس است).

اگرمیخواهید از خیابان های مملو از گردشگران دوری کنید و شانس خوبی برای لذت بردن از هوای معتدل را داشته باشید، بهترین زمان برای گشت و گذار در فرانسه معمولاً در ماه می و سپتامبر است.

برای مشاهده تور فرانسه ارزان کلیک کنید.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا، فرانسه و کانادا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به ایتالیا در بهار (آوریل تا ژوئن) یا پاییز (سپتامبر و اکتبر) است که هوا خوب معتدل ، درجه حرارت متوسط ​​، گردشگران کمتری در شهر هستند و به همین خاطر قیمت ها کمتر هستند.

آب و هوا در ماه های تابستان گرم، جمعیت زیاد و قیمت ها افزایش میابد. ماه های زمستان اغلب، مرطوب و سرد است اما در جنوب رم معتدل است.

بهترین زمان برای لذت بردن از گشت و گذار در سراسر ایتالیا معمولاً آوریل و می (غیر از هفته عید پاک) و سپتامبر تا اکتبر است. این دوره ها زمانی است که انتظار آب و هوای دلپذیر را دارید و جمعیت زیاد نخواهد بود. در اواخر بهار به طور کلی آب و هوا خشک تر است، در حالی که اگر تا اواسط پاییز صبر کنید ممکن است باران بیشتری ببینید.

برای مشاهده تور ایتالیا ارزان کلیک کنید.

بهترین زمان سفر به کانادا

بهترین زمان سفر به ایتالیا، فرانسه و کانادا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به کانادا به مکان بازدید و زمان سفر شما بستگی دارد. به طور مثال بهترین زمان سفر به تورنتو با بهترین زمان سفر به ونکوور متفاوت است.

همین امر برای تمام مناطق کانادا از شرق تا غرب صدق میکند! بدترین زمان سفر به کانادا؟ خوب، این امر به کمترین علاقه ی شما به آب و هوای مشخصی بستگی دارد!

بنابراین، چه زمانی بهترین زمان سفر به کانادا است؟ بهترین ماه های بازدید در هر دو فصل محبوب بهار وزمستان چه ماه هایی است؟ پاسخ کوتاه این است:

بهترین زمان سفر به کانادا در تابستان: جولای یا آگوست.

بهترین زمان سفر به کانادا در زمستان: ژانویه یا فوریه.

برای اطلاع از شرایط اخذ ویزای کانادا کلیک کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است