روسیه مدت زمان حبس ناوالنی را نصف کرد


روسیه مدت زمان حبس ناوالنی را نصف کرد

شفقنا- دادگاهی در روسیه مدت حبس منتقد ولادیمیر پوتین را به نصف کاهش داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، دادگاه فرجام‌خواهی الکسی ناوالنی برگزار شده و مدت حبس سه ساله او به یک و نیم سال کاهش پیدا کرده است. ناوالنی که یکی از منتقدان جدی پوتین است اوایل ماه جاری میلادی پس از بازگشت از […]

روسیه مدت زمان حبس ناوالنی را نصف کردروسیه مدت زمان حبس ناوالنی را نصف کرد

شفقنا- دادگاهی در روسیه مدت حبس منتقد ولادیمیر پوتین را به نصف کاهش داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، دادگاه فرجام‌خواهی الکسی ناوالنی برگزار شده و مدت حبس سه ساله او به یک و نیم سال کاهش پیدا کرده است. ناوالنی که یکی از منتقدان جدی پوتین است اوایل ماه جاری میلادی پس از بازگشت از آلمان در فرودگاه مسکو بازداشت شد. اتهام او فساد مالی عنوان شده اما مخالفان پوتین دستگاه حکومت او را به تلاش برای خفه کردن ناوالنی متهم می‌کنند. ناوالنی در اواسط تابستان در یک فرودگاه در سیبری با نوشیدن چای مسموم شد و با آمبولانس هوایی به آلمان منتقل شد. بعداً مشخص شد که او با عامل شیمیایی نوویچوک مسموم شده است. غرب پوتین را به دست داشتن در مسمومیت او متهم کرد اما پوتین می‌گوید اگر روسیه می‌خواسته ناوالنی را بکشد او الان زنده نبود.

در دادگاه روز شنبه، ناوالنی از دادگاه خواست او را آزاد کند اما دادگاه تنها با نصف کردن مدت محکومیت او موافقت کرده است. او به دادگاه گفته بود بهتر است او را آزاد کند.

خبر اصلی را در رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403