کاهش آمار جانباختگان و مبتلایان کرونا در ایران | فوت 68 بیمار جدید | 11 شهر همچنان در وضعیت قرمز


کاهش آمار جانباختگان و مبتلایان کرونا در ایران | فوت 68 بیمار جدید | 11 شهر همچنان در وضعیت قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: با فوت 68 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد مجموع جانباختگان این بیماری در ایران به 59 هزار و 409 نفر رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۸ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۴۰۹ نفر رسیده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوم اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۷ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۴۷۲ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۸۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳ هزار و ۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۰ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: هم اکنون ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند و شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کد خبر 586164

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!