برگزاری دومین جشنواره مهندس در دانشگاه چمران اهواز


برگزاری دومین جشنواره  مهندس  در دانشگاه چمران اهواز

دومین جشنواره مهندس در دانشگاه شهید چمران اهواز در حال برگزاری است.

علی غزی، دبیر اجرایی دومین جشنواره مهندس دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی مهندس اظهار کرد: برای دومین سال متوالی است که این جشنواره در استان توسط انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی برگزار می‌شود. این جشنواره سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد اما امسال به صورت مجازی و سلسله وبیناری از بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۵ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره در بستر مجازی در مجموعه وبینارهای تخصصی و علمی‏، برگزار می‌شود. موضوعات سلسه وبینارها شامل علوم پایه، فنی مهندسی، کارآفرینی و بازارکار است.

دبیر اجرایی دومین جشنواره مهندس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در سلسله وبینارهای علمی به نشانی www.scu.ac.ir و یا از طریق اینستاگرام به نشانی faculty.eng.scu مراجعه کنند.

غزی گفت: رویکرد اصلی ما مطرح کردن موضوعات کاربردی بود تا همه دانشجویان مهندسی سطح کشور بتوانند در این جشنواره شرکت کنند. سعی شده برنامه‌های انتخابی به گونه‌ای باشد که برای اکثر دانشجویان مفید واقع شود.

وی در پایان بیان کرد: علاوه بر مجموعه وبینارهای تخصصی و علمی، مسابقاتی نیز برگزار می‌شود که در پایان از برگزیدگان آن تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید