سوارز در خطر از دست دادن بازی با رئال مادرید


سوارز در خطر از دست دادن بازی با رئال مادرید

ستاره اتلتیکو و آقای گل فعلی لالیگا 4 کارته است و خطر از دست دادن دربی مادرید را حس می کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، لوئیس سوارز بدون شک تا به اینجا بهترین بازیکن لالیگا بوده و با 16 گلی که به ثمر رسانده، نقش مهمی در صدرنشینی اتلتیکو مادرید داشته است. ستاره اروگوئه ای سابق بارسلونا سال 2201 را با گلزنی به ختافه و آلاوس شروع کرد که 6 امتیاز را نصیب اتلتیکو کردند. سه دبل برابر کادیز، سلتا و ایبار نیز کمک کرده تا بر آمار گلزنی او اضافه شود اما سوارز در دو بازی اخیر برابر گرانادا و لوانته موفق به گلزنی نشده که برای دومین بار پس از ابتلای او به کروناست که چنین اتفاقی رخ می دهد.

سوارز در خطر از دست دادن بازی با رئال مادرید

سوارز پس از بهبودی از کرونا برابر رئال مادرید و وایادولید نتوانست گلزنی کند و دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو گفت که در مورد بازی دادن به سوارز عجله کرده است اما او خیلی زود توانست به فرم خوبش بازگردد. در دو بازی اخیر او فرصت های خوبی هم برای گلزنی داشت که نتوانست استفاده کند.

در برتری اتلتیکو برابر گرانادا یک توپ سوارز به تیر خورد و برابر لوانته(بازی معوقه دور رفت) نیز شانس گلزنی بسیار خوب خود را با بی دقتی از دست داد.

سوارز در خطر از دست دادن بازی با رئال مادرید

سوارز امشب برابر لوانته در یک بازی تکراری فرصت این را دارد تا اجازه ندهد ناکامی هایش در گلزنی به سه بازی متوالی برسد. سوارز احتمالا در این بازی یک کارت زرد هم خواهد گرفت تا با 5 کارته شدن بازی بعدی برابر ویارئال را از دست بدهد و بتواند بدون مشکل به بازی را رئال مادرید برسد.

اگر این اتفاق امشب رخ ندهد، سوارز ممکن است در بازی با ویارئال کارت بگیرد و دربی برایش تمام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی