میثم شکری ساز کیست و چطور به اوج موفقیت رسید؟


اگر موفقیت چیزیست که به دنبال آن هستید، می توانید با الگو گرفتن از میثم شکری ساز و راه هایی که پشت سر گذاشته به آن دست یابید. در اینجا بخش کوچکی از زندگی پر فراز و نشیب این کارآفرین و مدیر موفق ایرانی را برایتان شرح داده ایم تا بدانید که به راستی میثم شکری ساز کیست و چه می کند.

همه ما با شنیدن واژه موفقیت حس خوبی پیدا می کنیم. احساس درونی خوشبختی، رسیدن به هدف ها و آرزوهایی که دنبالش بودید، دیدن نتیجه تلاش هایی که انجام داده اید. زمانی که به شما عنوان موفق را نسبت می دهند، مثل این است که یک هاله طلایی رنگ دور شما را گرفته و باعث تمایز شما از دیگران می شود.

همه می خواهند موفق باشند و برای موفقیت نقشه می کشند. یکی دوست دارد در کارش به درجات بالا برسد و درآمد زیادی کسب کند. یکی موفقیت را به شهرت در میان عده بسیاری از افراد می بیند. البته موفقیت ابعاد گوناگونی دارد و می تواند کوچک و بزرگ باشد. مثلا شاید از نگاه کودکی درست کردن لگوهایش درست همان طوری که می خواهد، موفقیت باشد. شاید برای یک نوجوان، کسب نمره قبولی در امتحانات نهایی را برنده شدن در مسابقات شنا حکم موفقیت را داشته باشد.

به هر حال موفقیت در همه مراحل زندگی ما به گونه های مختلف جاریست و کسی نمی داند که دقیقا چطور می تواند به آن دست یابد. بر اساس تجربه همه می دانیم که تلاش و استمرار بسیار در کاری در نهایت ما را به چیزی که می خواهیم می رساند و پرچم موفقیت مان را بالا می برد. اما گاهی آوازه موفقیت برخی از افراد طنین انداز می شود و همه با شنیدن نامشان، تصویر فرد موفقی را در خاطرشان مجسم می کنند.

دکتر میثم شکری ساز یکی از کسانیست که شنیدن نامش به تنهایی، موفقیت های بی شمارش را یدک می کشد. اگر اطلاعات زیادی درباره او ندارید و نمی دانید میثم شکری ساز کیست، این مطلب را از دست ندهید تا به شما میثم شکری ساز را معرفی کنیم و برایتان بگوییم که چگونه بع اوج موفقیت رسید.

میثم شکری ساز کیست و چطور به اوج موفقیت رسید؟

مسیر موفقیت میثم شکری ساز را بشناسید

همه ما زمانی که می خواهیم کار جدیدی را شروع کنیم، احساس ترس و دلهره از شکست به سراغ مان می آید. هرگز نمی خواهیم به هیچ وجه طعم تلخ شکست، کام مان را تلخ کند. به همین خاطر خودمان را به آب و آتش می زنیم و همه جوانب، کارمان را بر اساس برنامه ریزی و استفاده از تجربه دیگران شروع می کنیم.

دکتر میثم شکری ساز می تواند نمادی از موفقیت باشد. مردی که تنها با داشتن 34 سال سن، مدیر عامل هلدینگ بزرگی با نام هلدینگ پارس پندار نهاد است و حدود 10 سال پیش برای نخستین بار، اقدام به تاسیس یک موسسه آموزش مجازی در ایران کرد. او در موسسه آموزش مجازی پارس، آموزش های اثر بخش و مفیدی را برای افراد جامعه ارائه کرد و همه کسانی که حتی فرصت محدودی برای بحث آموزش داشتند، توانستند از این بابت ذی نفع باشند.

دکتر میثم شکری ساز به واسطه تلاش های شبانه روزی خود در ابتدای کارش یک دفتر با دو اتاق را اجاره کرده و تعداد نیروی اندکی را به کار دعوت نمود. اما بعد ها به واسطه تفکر نوآورانه و هوشمدانه اش توانست بر بلندای سکوی رشد و ترقی بایستد.

او در سال 96 عنوان کارآفرین برتر کشور و مدیر نمونه فناوری اطلاعات را از آن خود کرد. چندی نگذشت که موفق به اخذ گواهینامه کاریابی بین المللی، ثبت شرکت خود در بورس و همچنین دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال های متمادی 96، 97، 98 و 99 شد.

میثم شکری ساز کیست و چطور به اوج موفقیت رسید؟

میثم شکری ساز و دستاوردهای موفقیت آمیزش

دکتر میثم شکری ساز که از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان در رشته مدیریت MBA فارغ التحصیل شده همین گرایش را در مقطع ارشناسی ارشد دانشگاه امیر کبیر تهران نیز گذارنده و دارای مدرک دکترای کارآفرینی و مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی نیز می باشد.

او سوابق همکاری درخشانی را با دانشگاه های شریف اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد نجف آباد و بسیاری دانشگاه ها و مراکز آموزشی گوناگون دارد.

او که خود، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان را راه اندازی کرده و گواهینامه دانش پذیران را با تائیدیه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور ارائه می دهد، موفق به کسب گواهینامه مدیریت کسب و کار MBA از این وزارتخانه نیز شده است. همچنین گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 ازDNV هلند و آموزش عالی حقوق تجارت و داوری را نیز دریافت کرده است.

این کارآفرین جوان و موفق، مجری طرح آموزش ده هزار دفتر ICT روستایی نیز بوده است و این کار را با همکاری معاونت محترم رئیس جمهور، سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجام داده است. میثم شکری ساز در یادها به عنوان یک سخنران انگیزشی، قهرمان بازی شطرنج و نویسنده آثار ادبی نیز شناخته می شود.

اگر می خواهید به اوج موفقیت برسید و مانند میثم شکری ساز باعث تحولی شگرف در جامعه خود شوید، بیایید امروز شروع کنید. عزم خود را جزم کنید و با الگو قرار دادن این شخصیت برجسته، در رده موفق ترین های جامعه قرار بگیرید.

*رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه