5+1 معضل در دامن استقلال


باشگاه استقلال با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که نداشتن زمین تمرین مناسب یکی از آن‌ها است.

5+1 معضل در دامن استقلال

تیم فوتبال استقلال این روز‌ها با برگزاری تمرینات خود آماده بازی برابر مس رفسنجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر می‌شود و در حالیکه مطرح شده بود آبی پوشان امروز به دلیل آرام شدن حواشی تمرین نمی‌کنند، اما شاگردان فکری به تمرین پرداختند.

در این میان پس از حواشی مختلف که این روز‌ها استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند نبود یک زمین تمرینات مناسب و البته دائم معضل اصلی آبی پوشان به شمار می‌آید.
شاگردان فکری با گذشت پانزده هفته از رقابت‌های لیگ برتر در زمین تمرین‌های همچون ورزشگاه آزادی، ورزشگاه نفت تهرانسر، مجموعه انقلاب و ورزشگاه اکباتان تمرینات خود را دنبال کردند که این جابجایی‌های بیش از حد بازیکنان می‌تواند معضلات زیادی را برای آبی پوشان از جمله مصدومیت به همراه داشته باشد.

درست همانند مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال که هنگام تمرین در مجموعه انقلاب با شیشه و سنگ در چمن مواجه شده بودند.

به هر ترتیب تغییرات زیاد در زمین تمرین یکی از معضلات اصلی این روز‌های بازیکنان استقلال محسوب می‌شود و مدیریت باشگاه همچنان نتوانسته با تامین یک زمین تمرین مناسب خواسته ابتدایی بازیکنان استقلال را فراهم کند و آبی پوشان پس از پشت سر گذاشتن پنج زمین تمرین این بار در کمپ تیم‌های ملی تمرین کردند که زمین جدیدی به زمین تمرین‌های قبلی آن‌ها اضافه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان