زوبی زارتا:/ از فحش هایم به کومان می شد سریال ساخت


زوبی زارتا:/ از فحش هایم به کومان می شد سریال ساخت

دروازه بان سابق بارسلونا معتقد است نباید تنش لفظی بین جرارد پیکه و آنتوان گریزمان در جریان بازی با پی اس جی را خیلی بزرگ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب گذشته بارسا در نوکمپ 1-4 به پی اس جی باخت و پس از بازی انتشار تصاویری از فحاشی های جرارد پیکه و آنتوان گریزمان خبرساز شد. پیکه از گریزمان بابت عدم تلاشش برای متوقف کردن کیلیان امباپه شاکی بود و در نتیجه تنش لفظی شدیدی بین این دو بازیکن در گرفت.

آندونی زوبی زارتا گلر افسانه ای سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا معتقد است از این مسائل در زمین فوتبال زیاد رخ می دهد.

زوبی زارتا:/ از فحش هایم به کومان می شد سریال ساخت

زوبی زارتا که در دوران بارسای رویایی یوهان کرویف گلر اول بارسا بود و رونالد کومان سرمربی کنونی بارسا نیز جلوی او به عنوان مدافع میانی بازی می کرد، به اسپورت گفت:« وقتی من اعلام کردم از بارسا جدا می شوم، یادم است تونی نادال(مدافع سابق بارسا) به من گفت از یک جهت خوشحالم که دیگر قرار نیست فحش ها و داد و فریادهایت را تحمل کنم.

ببینید؛ اگر قرار بود حرف های رد و بدل شده بین من و رونالد کومان هم منتشر شود، می توانستید از آن یک فیلم یا سریال برای نت فلیکس بسازید.»

زوبی زارتا:/ از فحش هایم به کومان می شد سریال ساخت

زوبی زارتا ادامه داد:« ما درون زمین هر چه می خواستیم به هم می گفتیم چون به خصوص وقتی تیم در شرایط سخت قرار می گیرد، همه عصبی می شوند و ممکن است هر چیزی از دهان تان خارج شود. نباید داستان پیکه و گریزمان را بزرگ کرد. بازی ها بدون تماشاچی است و ورزشگاه هم خالی؛ پس طبیعی است که صداهای درون زمین شنیده و ضبط شوند و به هیمن دلیل الان این قضیه بیش از حد به چشم می آید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403