سه کلیک تا سفر به مشهد


سه کلیک تا سفر به مشهد

عصر خودرو- سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک تا سفر به مشهد

سه کلیک از کجا اومده!
سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

برای خرید بلیط هواپیما روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت و این روش ها به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی می شوند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آسان تر شدن کارها رزرو اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. دلتابان یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه انواع پروازها و خدمات مسافرتی است که توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. برای رزرو بلیط هواپیما از دلتابان کار ساده ای پیش رو خواهید داشت. پس از مراجعه به بخش بلیط ها ابتدا باید زمان رفت و برگشت و همچنین مقصد و مبدا مسافرتی خود را مشخص کنید. سپس سیستم هوشمند دلتابان به صورت خودکار و سریع اقدام به جستجو تمامی بلیط ها خواهد کرد و میتوانید بهترین بلیط را برای سفر خود انتخاب نمایید. این شرکت با در نظر گرفتن فیلترهای مختلف که در سمت راست صفحه قرار دارد این امکان را به شما داده است که جستجو کاملا اختصاصی داشته و در زمان کوتاه تری به بلیط مورد نظر خود دست یابید.جهت خرید بلیط هواپیما برروی آدرس زیر کلیک کنید
https://deltaban.com/flights

چرا سه کلیک بهترینه؟

• چون قیمتش خیلی مناسبه
• چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
• چون سه کلیک همیشه باهاته
• چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
• چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
• چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
• چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
• بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک
این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا سفر به مشهد

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره کارهایی که باید در سفر به مشهد انجام دهیم بهتون بگیم تا در سفر به مشهد از این نکات استفاده کنید...

کارهایی که باید در سفر به مشهد انجام دهیم
شهر مشهد به دلیل وجود حرم و بارگاه پر برکت ضامن آهو پایتخت معنوی ایران محسوب می‌شود. سالانه هزاران نفر از مشتاقان اهل بیت به عشق زیارت مرقد علی ابن موسی الرضا (ع) به شهر مشهد سفر می‌کنند. درست است که مهم‌ترین دلیل سفر به شهر مشهد زیارت است اما این شهر جاذبه‌های گردشگری بسیاری را نیز در خود جای داده است. ما در سایت سه کلیک می‌کوشیم تا هر آنچه درباره این شهر می‌دانیم با شما در میان بگذاریم تا در سفر به شهر مشهد بتوانید بهترین بهره را از وقت و بودجه خود ببرید.

موقعیت جغرافیایی شهر مشهد
شهر مشهد با مساحت 351 کیلومتر مربع مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در شمال شرق ایران، در حوضه آبریز کشف رود، بین رشته کوه‌های بینالود و هزار مسجد قرار گرفته است. شهرستان مشهد دارای 4 بخش مرکزی، احمد آباد، رضویه و طرقبه می‌باشد. این شهرستان شامل 5 شهر مشهد، ملک آباد، رضویه، طرقبه و شاندیز و 13 دهستان می‌شود.
زبان مردم مشهد، زبان فارسی با گویش و لهجه مشهدی است، لهجه‌ای سرشار از واژه‌های کهن پارسی که می‌توان بسیاری از واژگان گمشده فارسی دری را در آن پیدا نمود. شاعران بزرگی مانند فردوسی، عطار و خیام از این خطه پا به عرصه وجود گذاشتند. شما می‌توانید نمونه گویش مشهدی را در اشعار این شاعران پیدا کنید.

آب و هوای شهر مشهد
آب و هوای مشهد، معتدل و متمایل به سرد و خشک می‌باشد. قرار گرفتن در منطقه مرزی بین شمال و جنوب خراسان و نیز تداخل جبهه‌های آب و هوایی مختلف، ویژگی‌های اقلیمی و آب و هوایی خاصی را در این منطقه ایجاد نموده است. در مجموع، شهر مشهد آب و هوای متغیری دارد، از تابستان‌های گرم و خشک گرفته تا زمستان‌های سرد و مرطوب. دمای هوای مشهد در گرم‌ترین روزهای تابستان به 43 درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین روزهای زمستان به 15 درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

بهترین زمان سفر به مشهد
اگر می‌خواهید در زمان خلوت‌تر و آب و هوایی مناسب‌تر به شهر مشهد سفر کنید، بهترین زمان، اواخر بهار و اوایل پائیز می‌باشد. تابستان با وجود گرمای 40 درجه به دلیل تعطیلات شهر مشهد بسیار شلوغ می‌باشد و زمستان نیز با وجود آنکه هوا به شدت سرد می‌باشد شهر مشهد شلوغ است. نوروز هم با وجود هوای خوب مشهد، بسیار شلوغ و پرجمعیت است، اگر شلوغی اذیتتان نمی‌کند ایام تعطیلات نوروزی بهترین زمان سفر به این شهر می‌باشد.

سه کلیک تا سفر به مشهد


اقامت در شهر مشهد
شهر مشهد همیشه آغوش خود را به روی زائران و مسافران باز کرده است و با روی باز پذیرای ایشان می‌باشد. شما با ورود به این شهر می‌توانید با هر بودجه‌ای اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید؛ از هتل‌های 5 ستاره لوکسی که خدمات اعیانی و فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهند تا هتل‌ها و هتل آپارتمان‌هایی که با درجه رفاهی متوسط با اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب را در اختیار مهمانان خود می‌گذارند. شما به مراجعه به سایت سه کلیک می‌توانید بهترین اقامتگاهی را که با بودجه و سلیقه شما متناسب است انتخاب نمائید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در سال 1313 در کل شهر مشهد تنها 2 مهمان خانه و 33 مسافرخانه وجود داشته است. یکی از این دو مهمان خانه به نام شرق در خیابان امام خمینی کنونی قرار داشته و دارای دو اتاق بزرگ، سه اتاق کوچک و هفت کارگر بود. کرایه هر شب اقامت در این مهمان خانه بین چهار تا ده ریال بود.
اما امروز حدود 55 درصد کل تخت‌های گردشگری ایران در شهر مشهد قرار گرفته‌اند که باز هم جوابگوی نیاز خیل مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند نیستند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از سفر به این شهر هتل خود را رزرو نمائید تا برای اقامت مشکلی برایتان پیش نیاید.

خورد و خوراک در شهر مشهد
در سفر به مشهد می‌توانید رستوران‌های زیادی را با قیمت‌های مختلف پیدا کنید که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. اما در اینجا می‌خواهیم تعدادی از غذاهای سنتی شهر مشهد را به شما معرفی کنیم تا در سفرتان آن‌ها را امتحان کرده و از طعم لذیذشان لذت ببرید.

معروف ترین غذاهای سنتی مشهد
شله مشهد: شله مشهد بیشتر در نذری‎‌ها پخته می‌شود. در پخت این غذای مغذی و سنگین از انواع حبوبات مانند لوبیا، عدس و ماش، برنج نیم دانه، گوشت گوساله، انواع فلفل، زنجبیل، دارچین، هل و... استفاده می‌‍شود.
شیشلیک شاندیز : شیشلیک یکی از کباب‌های معروف ایرانی می‌باشد که در رستوران‌های بسیاری از شهر‌های ایران می‌توانید آن را سفارش دهید اما اصل این غذا را در ییلاق شاندیز طبخ می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به شهر مشهد حتما به یکی از رستوران‌های خوب شاندیز بروید و یک وعده شیشلیک نوش جان کنید.
کوکوی شیرین: کوکوی شیرین معمولا به عنوان پیش غذا و یا دسر روی میزهای بوفه گذاشته می‌شود. این غذا را در شهر دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. برای درست کردن این پیش غذا از آرد ذرت، تخم مرغ، سیب زمینی و زعفران استفاده می‌شود. روی این کوکوها شربتی که از مخلوط آب، شکر، گلاب و زعفران درست شده می‌ریزند.
قروتی: قروتی نوعی غذا است که نان را در آن تلیت کرده و میل می‌کنند. ماده اصلی این غذا کشک می‌باشد. قروتی را بیشتر در زمستان می‌پزند.
آش ماستی: این آش نیز از غذاهای مخصوص شهر مشهد و شهرهای نزدیک آن محسوب می‌شود.

سه کلیک تا سفر به مشهد

جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد
حرم مطهر امام رضا (ع): مهم‌ترین جاذبه شهر مشهد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می‌باشد. حرم در نیمه شرقی شهر مشهد قرار دارد و از هر کجای شهر مشهد با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به راحتی به حرم برسید.
آرامگاه فردوسی: برای بازدید از آرامگاه فردوسی و دیگر جاذبه‌های نزدیک آن مانند هارونیه باید 25 کیلومتر از شمال غرب مشهد بیرون بروید. این آرامگاه در نزدیکی شهر طابران و بقعه هارونیه قرار دارد. بنای کنونی به شکل بناهای تخت جمشید و پاسارگاد در سال 1313 ساخته شده است.
آرامگاه نادر شاه: آرامگاه نادر شاه در باغ موزه نادری قرار داشته و از یک قسمت مرکزی و دو تالار موزه تشکیل شده است.
خواجه اباصلت: خواجه اباصلت از یاران نزدیک امام رضا(ع) بوده که چهار سال پس از شهادت ایشان از دنیا رفته است. آرامگاه وی با بنایی چهار ضلعی که در هر سمت آن دری قرار گرفته در 14 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.
خواجه ربیع : مقبره خواجه ربیع که در دوران صفویه ساخته شده در انتهای خیابانی به همین نام قرار گرفته است. این بنا در سال 1310 به ثبت آثار ملی رسیده است. مشهور است که امام رضا(ع) قبر ایشان را زیارت کرده است.
ییلاقات مشهد: ییلاقات طرقبه و شاندیز مکانی عالی برای طبیعت گردی و تفریح هستند. شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از طبیعت بکر و هوای خوب این ییلاقات در رستوران‌های معروفشان نیز غذایی خوشمزه نوش جان کنید.
پارک های آبی مشهد: در مشهد 4 پارک آبی مشهور وجود دارد که می‌توانید اوقات خوشی را در آن‌ها سپری نمائید.
جاذبه‌هایی که نام بردیم، بخش کوچکی از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد هستند. در کنار آن‌ها نیز می‌توانید برای خرید سوغات به بازار‌های معروف شهر مانند بازار رضا، مجتمع تجاری الماس شرق، مجتمع وصال و بسیاری بازار‌های دیگر مراجعه کنید.

راه‌های سفر به مشهد
البته که می‌توانید با اتومبیل شخصی خود، اتوبوس و یا قطار به شهر مشهد سفر کنید. اما اگر می‌خواهید در زمان صرفه جویی کرده و زمان بیشتری را برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی آن داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم سفر هوایی را انتخاب کنید. اگر هم نگران هزینه‌های خود هستید با انتخاب زمان صحیح سفر می‌توانید از بلیط‌های ارزان قیمت چارتر و یا لحظه آخری استفاده نمائید. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما مشهد و نوسانات قیمت آن به سایت سه کلیک مراجعه نمائید.

اطلاعات شهری مورد نیاز در مشهد
کد مشهد: 051
فاصله از تهران: 888 کیلومتر
مدت سفر هوایی: حدود یک ساعت و 30 دقیقه
مدت سفر با قطار: با قطار سریع السیر 7 ساعت با قطار معمولی 12 ساعت
مدت سفر زمینی: حدود 10 ساعت بدون توقف

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق