فرماندار: دست‌فروشان هرسین در سه مکان ساماندهی می‌شوند


فرماندار: دست‌فروشان هرسین در سه مکان ساماندهی می‌شوند

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان هرسین گفت: سه مکان مناسب به منظور ساماندهی دست‌فروشان و وانت بارهای دوره گرد شهر هرسین معین شده است

به گزارش ایرنا، عبادالله کنجوریان روز شنبه در جلسه ساماندهی دستفروشان افزود: سد معبر و معضلات ایجاد شده توسط دست فروشان و وانت بارهای دوره گرد سالهاست گریبانگیر شهر هرسین شده و در گذر زمان این معضل ابعاد جدیدی از آسیب و چالش ها را متوجه این شهر و مردم آن کرده است.

وی اظهارداشت: ساماندهی دست فروشان و وانت بارهای دوره گرد به یک مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است و با توجه به این خواسته عمومی این‌ مشاغل کاذب با جدیت ساماندهی خواهد شد.

به گفته کنجوریان، ایجاد ترافیک سنگین، توجه نکردن به حقوق شهروندی، مسدود کردن پیاده روها، میادین و خیابان های اصلی شهر و آلودگی صوتی فقط بخشی از مشکلاتی است که این مشاغل کاذب شهر هرسین را دچار آن ساخته اند.

وی ادامه داد: بارها مکانی هایی برای ساماندهی دست فروشان و وانت بارهای دوره گرد در نظر گرفته شده است ولی متاسفانه صاحبان مشاغل ذکر شده کوچکترین اهمیتی به این موضوع نداده‌اند و همچنان بر قانون شکنی اصرار دارند.

کنجوریان همچنین نسبت به عدم تمکین دست فروشان و وانت بارها به قانون هشدار داد و بیان داشت: صاحبان این مشاغل با توجه به مطالبه عموم مردم باید به مکان های پیش بینی شده که حضور در آن بصورت رایگان می باشد منتقل شوند و در صورت توجه نکردن و با عنایت به هماهنگی های بعمل آمده به دادستانی معرفی خواهند شد.

فرماندار هرسین اظهار داشت: مکان های پیش بینی شده ضمن غرفه بندی از امکانات زیرساختی نیز برخوردار خواهد شد و شخصاً پیگیر موضوعات مربوط به این اماکن خواهم بود.

کنجوریان خاطرنشان کرد: حتی جریمه های سنگین پلیس راهور وانت بارهای دوره گرد را از قانون شکنی باز نداشت و همچنین گزارش های مستندی مبنی بر کم فروشی و استاندارد نبودن ترازوهای تعدادی از این خودروها به فرمانداری رسیده است.

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش از سد معبرهای ایجاد شده توسط برخی از اصناف هم بشدت انتقاد کرد و افزود: بصورت مستمر شاهد اعتراض مردم بخصوص بانوان هرسینی در فضای مجازی نسبت به این موضوع هستیم و حتی مراجعات مکرری در این خصوص به فرمانداری انجام می شود و شاهد نگرانی های شهروندان در خصوص سد معبرهای ایجاد شده هستیم.

وی اظهارداشت: امنیت روانی و آرامش روحی مردم یک شهر بیش از ۵۰ هزار نفری نباید تحت تاثیر دست فروشان و وانت بارهای دوره گرد که تعداد آنها حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر یا خودرو است قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول