پیش بازی بارسلونا - کادیز؛ با باخت صدرنشین، لغزش بارسلونا معنایی ندارد


پیش بازی بارسلونا - کادیز؛ با باخت صدرنشین، لغزش بارسلونا معنایی ندارد

بارسلونا در هفته 24 لالیگا میزبان کادیز است.

بارسلونا و کادیز فردا عصر در چارچوب هفته 24 فصل 21-2020 لالیگا، به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بارسلونا و کادیز:

اطلاعات بازی بارسلونا و کادیز

تاریخ برگزاری: یکشنبه، 3 اسفند 1399 (21 فوریه 2021) ساعت برگزاری: 16:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم نیوکمپ، بارسلونا داور: خوان مارتینز مونوئرا

بررسی وضعیت تیم های بارسلونا و کادیز

بارسلونا پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن در نیوکمپ، برای بازیابی روحیه خود نیاز دارد در این دیدار پیروز شود. آبی اناری ها فرم خوبی در لالیگا دارند و در 12 دیدار اخیر خود در این رقابت شکست نخورده اند. نکته جالب این است که آخرین شکست بارسلونا در لالیگا مقابل همین تیم کادیز بوده و کاتالان ها نباید این تیم را دست کم بگیرند. در شرایطی که اتلتیکو مادرید در هفته های اخیر امتیاز از دست داده است و ممکن است در ادامه نیز مجدداً امتیاز بدهد، بارسلونا باید تمام بازی های خود در لالیگا را جدی گرفته و سعی کند بازی هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد و منتظر لغزش های دیگر صدرنشین فعلی لالیگا باشد. کادیز وضعیتی کاملاً برعکس بارسلونا دارد و در 15 بازی اخیر خود در لالیگا فقط دو پیروزی داشته که یکی از آن ها مقابل بارسلونا بوده است. کادیز در هر سه بازی اخیر خود در لالیگا، با 4 گل شکست خورده است و وضعیت دفاعی خوبی ندارد. کادیز در حال حاضر با 39 گل خورده بدترین خط دفاعی لالیگا را دارد و فردا باید مقابل بهترین خط حمله لیگ قرار گیرد.

ترکیب احتمالی بارسلونا و کادیز

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | دست، پیکه، لنگلت، آلبا | پدری، بوسکتس، دی یونگ | دمبله، مسی، گریزمان

کادیز (2-4-4): لدسما | اسپینو، مائورو، آلکالا، کارسلن | پریا، گاریدو، فالی، سالوی | نگردو، لوزانو

غایبان بارسلونا و کادیز

بارسلونا: فیلیپه کوتینیو، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو، سرجی روبرتو (مصدوم)

رئال بتیس: لوئیسمی کزادا، کارلوس آکاپو، آگوستو فرناندز (مصدوم) - ینس یانسون، الکس فرناندز (مصدوم - احتمالی) - خوان کالا (محروم)

جدول رده بندی لالیگا

رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
3 بارسلونا 14 4 4 49 21 28 46
15 کادیز 6 6 11 20 39 19- 24

رویارویی های پیشین بارسلونا و کادیز

پیش بازی بارسلونا - کادیز؛ با باخت صدرنشین، لغزش بارسلونا معنایی ندارددر سه تقابل اخیر دو تیم، هیچ دیداری با نتیجه تساوی به اتمام نرسیده است

بهترین بازیکنان بارسلونا و کادیز از نگاه آمار

تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز
بارسلونا لیونل مسی (8.44) لیونل مسی (15) آنتوان گریزمان (6)
کادیز آلوارو نگردو (6.9) آلوارو نگردو (6) آلوارو نگردو (3)

نکات آماری

کادیز در هر سه بازی اخیر خود در لالیگا، در هر بازی 4 گل خورده است. بارسلونا 7 بازی اخیر خود در لالیگا را برده است. بارسلونا در هر 6 دیدار اخیر خود در لالیگا، در هر بازی حداقل 2 گل زده است. کادیز هر 4 بازی اخیر خود در لالیگا را باخته و در این 4 بازی 15 گل خورده است. بارسلونا در 12 بازی اخیر خود در لالیگا، شکست نخورده است. کادیز در 6 بازی اخیر خود در لالیگا پیروز نشده است. بارسلونا در 7 دیدار اخیر خود و کادیز در 9 دیدار اخیر خود، موفق به کلین شیت نشده اند. کادیز در 3 تقابل اخیر خود با بارسلونا، موفق به کلین شیت نشده است.

پیش بینی هواسکورد

بارسلونا 3-1 کادیز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک