مرسدس نسبت به اثر سرجیو پرز در ردبول محتاط است


فرمول یک ایران – مدیر فناوری مرسدس، مایک الیوت انتظار دارد که ردبول همچنان قوی ترین رقیب آنها باشد که توسط سرجیو پرز بیش از پیش تقویت می شود. ردبول پس از گرندپری ابوظبی 2020 تصمیم گرفت الکس آلبون را به مدت یک سال در فهرست رانندگان تست خود قرار داده و صندلی راننده بریتانیایی-تایلندی خود را در اختیار سرجیو پرز قرار دهد. مرسدس برتری خود را در فصل...

فرمول یک ایران – مدیر فناوری مرسدس، مایک الیوت انتظار دارد که ردبول همچنان قوی ترین رقیب آنها باشد که توسط سرجیو پرز بیش از پیش تقویت می شود.

ردبول پس از گرندپری ابوظبی 2020 تصمیم گرفت الکس آلبون را به مدت یک سال در فهرست رانندگان تست خود قرار داده و صندلی راننده بریتانیایی-تایلندی خود را در اختیار سرجیو پرز قرار دهد.

مرسدس برتری خود را در فصل گذشته نیز ادامه داد و توانست هفتمین قهرمانی جهان پیاپی خود را کسب کند و با توجه به اینکه تغییرات زیادی را در قوانین 2021 نسبت به سال گذشته شاهد نیستیم، انتظار می رود که مرسدس بتواند به برتری خود ادامه دهد.

با کنار رفتن فراری، حالا ردبول اصلی ترین رقیب مرسدس است که باید خود را به پیکان های نقره ای نزدیک کند. الیوت اذعان کرد:

وقتی به تیم هایی که در مقابل آنها رقابت می کنیم نگاه می کنید، قطعا اصلی ترین گزینه ردبول است.

آنها قوی ترین رقیب ما خواهند بود و من فکر می کنم ورشتپن آنها راننده بسیار خوبی بوده و پرز نیز یک راننده دوم قدرتمند برای آنها خواهد بود که امتیاز کسب می کند، حتی وقتیکه ورشتپن این کار را نمی کند یا وقتیکه برای قهرمانی سازندگان پیش می روند.

نگاه مرسدس به راننده های دیگر…

اگر به رانندگان کلیدی نگاه کنید، [چارلز] لکلرک یک راننده کاملاً خوب است. جالب است که ببینیم [سباستین] فتل چگونه در استون مارتین عمل خواهد کرد، ببینیم آیا او می تواند دوباره دوران حرفه ای خود را زنده کند یا خیر.

پس به نظر من بیشتر افراد مرسدس نیز به رانندگان خودشان نگاه خواهند داشت اگرچه احتمالاً آنها عملکرد جورج [راسل] را نیز در ویلیامز دنبال خواهند کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا