400 تن برنج وارد بازار چهارمحال و بختیاری شد


400 تن برنج وارد بازار چهارمحال و بختیاری شد

شهرکرد- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تنظیم بازار گفت: 400 تن برنج دولتی وارد بازار استان شد و این میزان برنج در قالب چهار هزار کیسه 10 کیلوگرمی و به‌منظور مصرف خانوار وارد بازار شده است.

حسن شمسی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج دولتی از نوع ۱۱۲۱ هندی موجود در بازار استان به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال عرضه می‌شود.
به گزارش ایرنا، به‌تازگی برای تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری ۶ هزار و ۳۶۴ تن قند و شکر وارد بازار استان شد که از این میزان ۴۴۰ تن قند و ۴۱۱ تن شکر به‌منظور مصرف خانوار و پنج هزار و ۵۱۳ تن شکر برای مصرف صنف و صنعت بوده است.
قند توزیع شده در بازار چهارمحال و بختیاری با قیمت ۹۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و به‌صورت شکسته در بسته‌بندی‌های پنج کیلوگرمی و شکر مصرف خانوار در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی با قیمت ۸۷ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به مشتریان عرضه خواهد شد.
شکر مورد نیاز برای مصرف صنف و صنعت در بازار چهارمحال و بختیاری به‌ازای هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال عرضه می‌شود.
هم‌اکنون افزون‌بر ۴۴ هزار واحد صنفی زیرمجموعه ۹ اتاق اصناف و ۱۶۶ اتحادیه در چهارمحال و بختیاری خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند.
از این تعداد هشت هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی، هفت هزار و ۲۰۰ واحد خدمات فنی، ۲۳ هزار و ۷۰۰ واحد توزیعی و چهار هزار و ۹۰۰ واحد خدماتی مشغول به فعالیت است.
چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است