رویداد شتاب امداد در کرمان برگزار شد


رویداد شتاب امداد در کرمان برگزار شد

کرمان - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: رویداد شتاب امداد ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با رویکرد ایده‌های فناورانه، نوآورانه و خلاقانه برگزار شد.

مسعود ترکزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویداد شتاب امداد در قالب ۲ پیش رویداد در ۲۱ و ۲۸ بهمن ماه سال جاری با محوریت آشنایی با مفاهیم کسب و کار و نحوه ایده پردازی و استفاده با سامانه رویداد، آغاز شد.

وی بیان کرد: رویداد نهایی به صورت آنلاین و حضوری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به مدت ۵۴ ساعت با همکاری کمیته امداد امام خمینی و(ره) مرکز نوآوری و شتابدهی تگ اجرا شد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمان اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نفر از مدد جویان کمیته امداد استان کرمان با تشکیل هشت تیم استارتاپی، ۹ منتور و تسهیلگر و چهار داور در رویداد شتاب امداد کرمان حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این رویداد مهدکودک آنلاین رتبه اول، محیط زیست امداد رتبه دوم و کاریاب گر امداد رتبه سوم را کسب کردند.

ترکزاده تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان در رویداد امداد شتاب، کارگاه تسهیلگری، خلق مدل کسب و کار، کمینه محصول و اعتبار سنجی را آموزش دیدند.

وی افزود: به رغم محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، رویداد امداد شتاب پنجمین رویداد فناورانه و استارتاپی بود که امسال در پارک علم و فناوری استان کرمان برگزار شد.

در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد فناور و ۶۰ شرکت دانش بنیان در استان کرمان در زمینه های آی تی، کشاورزی، پزشکی، نانو، مکانیک، عمران و غیره فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد