اردبیل زیر صفر درجه


اردبیل زیر صفر درجه

اردبیل - ایرنا- بارش برف و یخبندان که از روز شنبه بر استان اردبیل حاکم شده است، موجب برودت هوا شده و تمامی شهرستان‌های استان دیشب و صبح امروز دمای زیر صفر درجه را تجربه کردند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل، صبح امروز دمای هوا در استان بین صفر تا هفت درجه زیر صفر در نوسان بود، در حالی که پارس‌آباد مغان دمای صفر درجه را دارد ، ساکنان شهرستان مشگین‌شهر دمای منفی هفت درجه را شاهد هستند، دیگر نقاط استان نیز دمایی بین منفی یک تا منفی ۶ درجه دارند.

این در حالی است که بارش برف در بخش زیادی از استان تداوم دارد و پیش‌بینی می‌شود این وضعیت تا پایان روز یکشنبه تداوم داشته باشد. ارتفاع برف در شهر اردبیل به بیش از ۱۵ سانتیمتر رسیده و در ارتفاعات این میزان بیش از ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است.

گزارش‌ها از مسدود شدن راه‌های روستایی در برخی شهرستان‌ها حکایت دارد اما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد که جاده‌های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

اردبیل زیر صفر درجه

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد که هم‌اکنون در جاده‌های کوهستانی استان بارش برف و در شمال استان از جمله جاده رضی به گرمی بارش باران گزارش شده است.

این مرکز به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی استان اردبیل را دارند توصیه کرد که وسایط نقلیه خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که امروز بارش برف همراه با یخبندان در استان تداوم خواهد یافت اما از ظهر دوشنبه تا اواخر سه‌شنبه جوی نسبتا پایدار توام با افزایش دما انتظار می‌رود. همچنین از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی سرد و نسبتا فعال دوباره جو ناپایدار در استان حاکم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تزیین غذا برای مدرسه و جشنواره غذای سالم