ارزش معاملات بورس کرمانشاه امسال به 43 هزار میلیارد تومان رسید


ارزش معاملات بورس کرمانشاه امسال به 43 هزار میلیارد تومان رسید

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اعلام اینکه ارزش معاملات بورس در دی ماه امسال حدود سه هزار میلیارد تومان بود، گفت: در 10 ماه سپری شده از سال‌جاری این میزان به حدود 43 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 317 درصدی را نشان می‌دهد.

دکتر «محمد بهمن» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال شاهد ورود قابل توجه سهامداران جدید به بازار سرمایه بودیم که ایجاد ۲۵۴ هزار کُد معاملاتی جدید در دی ماه خود نشان دهنده این موضوع است.

او گفت: با توجه به تشویق­‌های صورت گرفته در خصوص ثبت نام صاحبان سهام عدالت این رقم قابلی پیش‌­بینی بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون نزدیک به ۹۴۴ هزار نفر در کرمانشاه کُد بورسی دارند که بخش عمده آنها امسال وارد بازار سرمایه شده‌اند، گفت: به گونه‌ای که در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به ۱۵ سال اخیر که بورس منطقه‌ای کرمانشاه تشکیل شده (از سال ۱۳۸۴) رشد هزار و ۴۰۰ درصدی را شاهد بودیم که بخش قابل توجهی از کُدهای معاملاتی ایجاد شده مرتبط با سهام عدالت است.

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه در ادامه گفت: باتوجه به اینکه در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری بازار سرمایه فراز و فرود بسیاری را تجربه کرد و به احتمال زیاد با توجه به سیاست‌­های مصوب توسط شورای عالی بورس از فشار عرضه در بازار کاسته شود.

بهمن به سهام‌داران توصیه کرد به هیچ عنوان در برابر این تغییرات رفتار هیجانی نشان ندهند و لازم است همواره به بورس دید بلندمدت داشته باشند.

او گفت: افراد حتما برای ورود در بازار سرمایه نیاز به آموزش دارند و در صورتی که تمایلی به آموزش دیدن ندارند حتما باید به متخصصین امر مراجعه کرده و یا به صورت غیرمستقیم وارد بازار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت