بیش از 21 هزار بار با خانواده شهدا و ایثارگران کرمانشاه دیدار شد


بیش از 21 هزار بار با خانواده شهدا و ایثارگران کرمانشاه دیدار شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: خادمین شهدا در بنیاد شهید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در سال‌جاری 21 هزار و 519 بار به صورت ارتباط تلفنی و حضوری در قالب طرح «سپاس» با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان دیدار کردند.

حجت الاسلام «هادی عسگری» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در راستای دریافت مشاوره و کمک های بهداشتی، درمانی بیش از ۵۰ هزار تماس با سامانه «۱۶۱۶» برقرار کردند.
وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران در استان کرمانشاه از خدمات بنیاد شهید برخوردارند، گفت: به یقین خدمتگزاری به این جمعیت عظیم عزمی جدی و توانی چند برابر را می طلبد و خادمین شهدا در این راستا تمام هم و غم خود را به کار گرفته تا خدمتی ناچیز را به این عزیزان ارایه کنند.
عسگری یکی از اقدام های رایج بنیاد شهید را ملاقات عمومی با ایثارگران دانست و افزود: در سال جاری بالغ بر ۶ هزار جلسه ملاقات به منظور پیگیری و رفع مشکلات ایثارگران تشکیل شد که در این جلسات قریب به ۱۴ هزار مراجعه حضوری و بیش از ۳۷ هزار مورد میز خدمت انجام شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، حدود ۲۲ هزار جانباز و هزار و ۸۰۰ آزاده سرافراز استان اظهار داشت: کرمانشاه به عنوان یکی از استان های دلاورخیز و مرزنشین ایران اسلامی در بسیاری از رخدادهای تاریخی و مهم این کشور به خوبی نقش ایفا کرده و این نقش ارزنده را به بهترین وجهی به مردم این مرزو بوم ثابت کرده است.
او همچنین گفت: نقش مردم کرمانشاه آن زمانی مشخص می شود که در هشت سال دفاع مقدس از این استان آغاز و به پایان رسید.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان