خون شهدای اسلام استکبار را به خواری می‌کشاند


خون شهدای اسلام استکبار را به خواری می‌کشاند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خون شهدا هیچگاه هدر نخواهد رفت، گفت: خون شهدای اسلام تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است و همین خون استکبار را به خواری و ذلت خواهد کشاند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سرلک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انسان اگر توفیق داشته و به وادی شهادت و شهدا ورود کند، دنیایی را می یابد که دیگران درکی از آن ندارند.

وی با اشاره به زندگینامه شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: کسانی که زندگینامه و وصیتنامه شهدا را خوانده‌اند می‌دانند شهدای ما کجا بوده‌اند و ما الان کجا قرار داریم.

سرلک با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدا نزد خداوند متعال و اولیاء الهی، بیان کرد: گاهی عالم یا عارفی ماه‌ها و سال‌ها پای منبر می‌رود و درس می‌خواند، به مکتب می‌رود و صاحب جایگاهی می‌شود ولی شهدا یک شبه راه هزار روزه را طی کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که خیلی آدم‌ها انسان‌های شریف و پاکی هستند اما شهادت نصیبشان نمی‌شود چراکه خداوند شهادت را نصیب بندگان خاصش می‌کند، عنوان کرد: ما باید به اندازه توان، ظرفیت و معرفتمان در مسیر شهدا حرکت کنیم، یعنی همان آرمان نابی که خودشان داشتند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال آینده، تصریح کرد: هدف این کنگره این است که ما یاد و نام شهدا را زنده نگه داشته و راه شهدا را سرلوحه راه خودمان که رسیدن به کمال است، قرار دهیم.

سرلک با بیان این‌که بی‌شک بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران شهدا هستند، اظهار کرد: حقیقتاً خون شهید سلیمانی از جان شهید سلیمانی اثر بخش‌تر است و این را دشمنان انقلاب اذعان کرده‌اند که بزرگترین اشتباه و خطای راهبردی آمریکا و رئیس جمهورش ترور شهید سلیمانی بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خون شهدا هیچگاه هدر نخواهد رفت، گفت: خون شهدای اسلام تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است و همین خون استکبار را به خواری و ذلت خواهد کشاند.

وی تأکید کرد: اسلام در طول تاریخ با همین خون‌ها پیش آمده و این خون‌ها اسلام و اهداف اسلام را صدها سال به جلو خواهد برد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید