دیدار امام جمعه تبریز با پدر و مادر روحانی شهید «حجت‌الاسلام علی کاری»


دیدار امام جمعه تبریز با پدر و مادر روحانی شهید «حجت‌الاسلام علی کاری»

امام جمعه تبریز گف: صدام با پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی آمریکا، شوروی، فرانسه، آلمان و پول‌های اعراب منطقه با هدف بر اندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با پدر و مادر روحانی شهید «حجت الاسلام علی کاری»، بیان کرد: روحانیان در جبهه‌ها به عنوان مبلغ، رزمنده و فرمانده حضور موثر و پر رنگ داشته اند، تلاشی مجاهدانه و مخلصانه که شهید حجت الاسلام والمسلمین علی کاری شهید شاخص امسال، نمونه بارز آن است.

وی ادامه داد: دشمن بعد از غافلگیری در پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۹ ماه با توطئه‌های مختلف و ترور و تخریب به جنگ با ملت ایران برخاست، اما، چون نتیجه نگرفت جنگ هشت ساله را تحمیل کرد. صدام با پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی آمریکا، شوروی، فرانسه، آلمان و پول‌های اعراب منطقه با هدف بر اندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بعد از پیروزی در این جنگ امروز به برکت خون شهدا با موشک‌های دوربرد قلب دشمنان را هدف قرار داده و بلای جان آن‌ها شده ایم تأکید کرد: وحدت کلمه و یکصدایی مردم و مسئولان دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت همان طور که تاکنون چنین بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد