فراخوان سخنگوی شورای نگهبان برای انتخابات 1400


فراخوان سخنگوی شورای نگهبان برای انتخابات 1400

 سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه از نخبگان کشور درخواست داریم که ما را در بهتر اجرا کردن انتخابات 1400 همراهی کنند، گفت: در کنار سلامت انتخابات باید سلامت مردم را ملاک قرار دهیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر،‌ عباسعلی کدخدایی در مراسم اختتامیه رویداد ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: ویروس منحوسی جامعه بشریت را درگیر کرده و در همه جای دنیا همه مشغول مبارزه با آن هستند، در کشور ما هم همه درگیرند و همه مسئولان و دستگاه‌ها به دنبال این هستند راه هایی را پیدا کنند که مشکلاتی که این ویروس ایجاد کرده را برطرف کند.

وی گفت: آقای حریرچی گزارشاتی را از مشکلاتی که سر راه عزیزان هست را ارایه کرد و باید از یکایک کادر درمان تشکر کنیم.

کدخدایی ادامه داد: آنچه که مهم است این است که مبارزه و مقابله با این ویروس، نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه هست و فقط مسئولان نمی توانند بار مبارزه با آن را بر دوش داشته باشند لذا یکایک عزیزان در همه جا لازم است کمک کنند و پژوهشکده شورای نگهبان با همین نگاه این رقابت را برگزار کرد و درخواستی از همه نخبگان شد تا ما را برای بهتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری کمک کنند زیرا انتخابات مهمی است و همه مردم علاقمندند با وضعیت شیوع ویروس منحوس ما چگونه می توانیم انتخابات سالم تری برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: سلامت انتخابات یعنی صیانت از آرای مردم اما از سال گذشته سلامت مردم با این ویروس پیوند خورد و امسال هم سلامت انتخابات و هم سلامت مردم مهم است. ۴۰۰ نفر از نخبگان درگیر رقابت‌ها بودند و برندگان انتخاب و معرفی می شوند؛ ان‌شاءالله این حرکت ادامه یابد.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان گفت: نظرخواهی از مردم و نخبگان می تواند مشکلات را حل کند.

کد خبر 586380

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات