شهردار سابق صدرا به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد


شهردار سابق صدرا به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد

حجت الاسلام موسوی گفت: دادگاه تجدید نظر استان فارس با صدور رای قطعی، شهردار سابق صدرا در یکی از پرونده های جرائم ارتکابی را به 6 سال حبس تعزیری محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (یکشنبه 3 اسفند) از صدور رای قطعی برای شهردار سابق شهر صدرا خبر داد و به خبرنگاران گفت: دادگاه تجدید نظر استان فارس با صدور رای قطعی، شهردار سابق صدرا در یکی از پرونده های جرائم ارتکابی را به 6 سال حبس تعزیری محکوم کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: سه متهم دیگر مربوط به همین پرونده نیز به 14 ماه تا چهار سال محکوم شدند و سایر متهمان این پرونده در مرحله بدوی در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز به مجازات های متعدد و حبس های طولانی مدت محکوم شده بودند.

وی اضافه کرد: اما با تجدید نظر خواهی متهمان، این پرونده در شعبه 13 دادگاه تجدید نظر استان فارس مورد رسیدگی و دادنامه بدوی با اصلاحاتی مورد تایید قرار گرفت.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: 2 پرونده در رشا و ارتشا و فسادهای مالی مطرح بود که پس از رسیدگی اولیه با اعتراض متهمان ر حال حاضر در دادگاه تجدید نظر در حال رسیدگی است و در خصوص پرونده دیگر شهردار سابق صدرا که به صدور رای قطعی منجر شد، جرائمی مانند فراهم کردن موجبات فساد مطرح است که وی و سه متهم دیگر به حبس محکوم شده اند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به مفاسد با جدیت ویژه از اولویت های دادگستری استان فارس است و با مفسدان برخورد قضایی جدی می شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس