تلافی عجیب مرد روستایی بعد از امتناع پزشک از معاینه همسرش!


تلافی عجیب مرد روستایی بعد از امتناع پزشک از معاینه همسرش!

ویدئویی از تلافی خطرناک مردی روستا‌یی بر سر پزشکی که همسر بیمارش را معاینه نکرد، در فضای مجازی خبرساز شد.


ویدئویی از تلافی خطرناک مردی روستا‌یی بر سر پزشکی که همسر بیمارش را معاینه نکرد، در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاق عجیبی در یکی از روستا‌های شهر الوسطی در استان بنی سوف جنوب مصر رخ داد که پس از انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی، این رخداد سوژه رسانه‌ها شد. یکی از شهروندان روستای الوسطی از پژشکی درخواست می‌کند که برای معاینه همسر بیمارش به خانه آن‌ها برود اما دکتر رفاعت رمضان، متخصص طب داخلی از اینکار امتناع کرده و به او هیچ کمکی نمی‌کند. در ادامه ویدئویی از تلافی خطرناک مرد روستایی که توسط همسر این پزشک گرفته شده است را مشاهده می‌کنید:

همسر پزشک که در روستای بنی هدیر زندگی می‌کند، گفت که این شهروند در خانه‌اش را زده و از شوهرش خواسته که با او به خانه‌شان برود تا همسر بیمار خود را معاینه کند، اما همسرش به او گفته است که برای آمدن به خانه آماده نیست و باید به بیمارستان شهر برود. او در ادامه گفت که آن مرد با این حرف قانع نشده و شروع به تهدید او و همسرش با سنگ کرده است. همچنین مرد روستایی پزشک را تهدید کرده که اگر این کار را نکند ماشینش را نابود خواهد کرد. مرد بعد از تهدیدش بلافاصله اینکار را انجام داده و ماشین پزشک را خرد کرد.

سرلشکر محمد مراد، دستیار وزیر مصر در امور امنیتی بنی سوئف، گزارشی از ایستگاه پلیس الواسطا، در شمال بنی سوئف دریافت کرد، مبنی بر اینکه پزشک توسط شهروندی به نام "م. ا" مورد تعرض قرار گرفته و وی را متهم به خرد کردن ماشین خود کرده است. این موضوع در دادسرا در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید

صحنه عجیب خزیدن بیمار در راهروی بیمارستان!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها