بازداشت مرد سیاهپوش شب های تهران / پشت پرده لو رفت


بازداشت مرد سیاهپوش شب های تهران / پشت پرده لو رفت

حوادث رکنا : مرد سیاهپوش شب های تهران که از دست پلیس فرار می کرد سرانجام بازداشت شد.

راز مرد سیاهپوش تهرانی فاش شد و به دام قانون گرفتار شد. رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در قیامدشت، گفت: این متهم که با آلات و ادوات سرقت خودرو در حال پرسه زنی در میان خودروهای پارک شده در کنار خیابان بود، شناسایی و دستگیر شد.

جلیل موقوفه ای گفت: شب گذشته یکی از تیم های عملیاتی کلانتری 174 قیامدشت هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بود که به مرد سیاهپوشی که در حال پرسه زنی در میان خودروهای پارک شده کنار خیابان قائم چهار بود، برخورد کردند و به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی ادامه داد: فرد مظنون با مشاهده ماموران پلیس، کیسه همراهش را رها کرده و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از محل بگریزد که این اقدام وی با سرعت عمل ماموران و تیزبینی آنها نافرجام ماند و در نهایت این متهم دقایقی بعد از سوی ماموران دستگیر شد.

راز مرد سیاهپوش تهران لو رفت / او سارق خودرو در تاریکی بود

موقوفه ای اظهار داشت: متهم به همراه کیسه همراهش به کلانتری 174 منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما هرگونه اتهامی را منکر شد و اظهار داشت که پس از تعطیلی از محل کارش در حال رفتن به خانه بوده که از سوی پلیس دستگیر شده است اما زمانی که محتویات کیسه مذکور مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی تجهیزات و لوازم سرقت خودرو از جمله سیم و های سر کج و پیچ گوشتی مخصوص سرقت خودرو کشف و ضبط شد به ناچار لب به اعتراف گشود.

موقوفه ای افزود :با بررسی دقیق تر محل سرقت یک دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف شد که با بررسی دوربین های مدار بسته مشخص شد سارق دستگیر شده با استفاده از این خودرو به محل سرقت مراجعه کرده و با همدستی فرد دیگر قصد سرقت یک دستگاه خودرو پراید دیکر را داشتند که با حضور به موقع پلیس این فرد دستگیر و همدستش متواری شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت:متهم در بازجویی های تکمیلی و مواجهه با مستندات جدید چاره ای جر اعتراف به جرایم خود مبنی بر سرقت 20 دستگاه خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی خودرو نیافت و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به مرجع قضایی معرفی شد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا