آموزش شینیون موهای بلند در خانه + فیلم


آموزش شینیون موهای بلند در خانه + فیلم

رکنا: خانم ها تصور می کنند که برای داشتن موی زیبا و خاص برای مهمانی و عروسی باید به آرایشگاه بروند در صورتی که با کمی تمرین و مهارت می توانند موهایشان را در خانه فرم دهند.

به گزارش رکنا، در این ویدیو انواع مختلف شینیون موی بلند را تنها با چند کش موی ساده مشاهده می کنید.

آموزش شینیون موی بلند در خانه که در ویدیو مشاهده می کنید شامل دو شینیون ساده اما شیک و اروپایی است که برای مهمانی ها و دورهمی های خانم ها بسیار مناسب است.

دیگر لازم نیست برای جشن ها و مهمانی های ساده برای شینیون و آرایش موهایتان در دوران کرونا به آرایشگاه بروید و با انجام مراحلی که در ویدیو نشان داده می شود می توانید موهایتان را به زیبایی شینیون کنید.

آموزش شینیون موهای بلند در خانه + فیلم

شینیون چیست؟

شینیون (به فرانسوی: chignon) یکی از مدل‌های رایج آرایش مو است. واژهٔ شینیون از اصطلاح فرانسوی chignon du cou به معنی «پس گردن» می‌آید.

به جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر شینیون می‌گویند اما سبک‌ها و مدل‌های زیادی از شینیون وجود دارد. سبک‌های دیگر شینیون مناسب برای افراد خاص پوش، عروسی‌ها و نامزدی‌ها و مراسم‌های رسمی می‌باشد ولی سبکی که عمومیت دارد همان جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر است.

به‌طور کلّی شینیون یعنی جمع کردن و ثابت‌نگه‌داشت موهای نسبتاً بلند به فُرم‌های گوناگون. مدلی است بسیار هنری که به تخصص و تجربه نیاز دارد و یکی از هنری‌ترین مدل‌های آرایشگری است. جلوه‌های زیبا و گیرای این مدل، وابسته به ابتکار، ذوق و سلیقهٔ آرایشگر حرفه‌ای یا خود فرد است.

آموزش شینیون موهای بلند در خانه + فیلم

تاریخچه شینیون از دوران یونان باستان

زنان در یونان باستان معمولاً از این مدل مو استفاده می‌کردند و سر خود را با طلا یا زیورآلات دست‌ساز آرایش می‌کردند. مردان یونانی نیز از این مدل مو استفاده می‌کردند ولی با این تفاوت که آنها موهای خود را با چیزی محکم می‌بستند. شینیون ویژه یونانیان بود و مردم شهرهای دیگر همچون اسپارت و قبرس مدل موی مخصوص به خود را داشتند. شینیون همچنین در چین باستان نیز پر طرف دار بود و زنان متأهل یا کم مو از این مدل مو استفاده می‌کردند.

در دهه ۴۰ میلادی، مدل موی شینیون دوباره به اوج خود رسید این هنگامی بود که در جنگ جهانی دوم زنان که برای پشتیبانی نیروهای مسلح به پشت جبهه‌ها می‌رفتند و از مدل موی شینیون به علاوه یک روسری کوچک استفاده می‌کردند. امروزه اکثر زنان جهان به ویژه زنان آمریکایی حتی با موهای بلند از این مدل مو استفاده می‌کنند. دلیل این محبوبیت هم آسانی و زیبایی این مدل می‌باشد.

انواع شینیون

شینیون معمولاً براساس اینکه با چه ابزاری اجرا و انجام می‌شود نامگذاری شده و به عنوان مثال می‌توان به شینیون با تور، شینیون مواج، شینیون حرارتی و … اشاره کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟