حمله تند ژوله به مشاور وزیر بهداشت! / مگر سلبریتی ها واکسن خواستند!؟


حمله تند  ژوله به مشاور وزیر بهداشت! / مگر سلبریتی ها واکسن خواستند!؟

رکنا:امیرمهدی ژوله نسبت به ماجرای واکسن کرونای هنرمندان و توئیت عجیب علی رضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت واکنش جالب و عجیبی نشان داد.

امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر مطرح ایرانی است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: ماجرا از نامه سازمان نظام پزشکی به وزارت بهداشت و درخواستی مبنی بر اولویت قرار دادن بازیگران برای دریافت واکسن کرونا آغاز شد. این درخواست کلی سروصدا به پا کرد و حاشیه ساز شد. کار به جایی رسید که موجی از انتقادات بازیگران به راه افتاد و بسیاری از آنها مثل فاطمه معتمدآریا یا پرویز پرستویی و غیره اعلام کردند هیچ اولیتی بین بازیگران و دیگر افراد جامعه نیست.

درحالی که رئیس سازمان نظام پزشکی از ایجاد سوءتفاهم در این موضوع گفت و سپس معذرت خواهی کرد،روز گذشته علی رضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت توئیت عجیبی زد و اینطور گفت: سلبریتی محترم، اولیت تزریق واکسن کرونا با پرسنل بیمارستان ها،بیماران و سالمندان است.لطفا تقاضای خارج از نوبت نکنید.حتی شما حامی انتخاباتی 1400

حمله تند  ژوله به مشاور وزیر بهداشت! / مگر سلبریتی ها واکسن خواستند!؟

اما امیرمهدی ژوله بازیگر و نویسنده سرشناس کشور به این توئیت جنجالی وهاب زاده واکنش جالبی نشان و در یک پست اینستاگرامی اینطور نوشت:

چرا مطالبات مردم رو هم میزنید؟الان مسأله هیچ کس این نیست که کی اول واکسن بزنه،الان مسأله اینه که اصلا کو واکسن؟دعوا سر کدوم واکسنه دقیقا؟

یکی از نظام پزشکی به یکی از وزارت بهداشت یه نامه ای نوشته،شما متلکش رو به هنرمندها میندازی؟الان دقیقا کدوم سلبریتی خواسته تو اولویت تزریق واکسن باشه؟غلط کرده!

اسم ببرید.اسم ببرید همه بدونیم کدوم

انجمن بازیگران‌،کدوم‌اتحادیه‌، کدوم سندیکای هنرمندان به کجا فشار اورده برای زدن واکسن؟یه تیر هوایی میزنید بعد یکی‌یکی هنرمندها راه میفتن به اعلام برایٔت از واکسن،یه چند روزی هم اینجوری سرمون گرم میشه؟

بعد این حامی انتخاباتی چی بود این وسط؟حامی کی؟کدوم انتخابات؟شما که باید خوشحال باشید استاد!‌‌اخرین باری که هنرمندها از یه کاندیدا حمایت کردن خروجیش شما بودی که الان نشستی پشت میز به جای دادن خبرهای خوب از تولید و واردات واکسن ،مردم رو مقابل هم قرار میدی.

قطعا هنرمندان هم در کنار همه مردم تنها و تنها مطالبه شون در حال حاضر اینه که واکسن داشته باشیم،واکسن مورد تایید داشته باشیم،به اندازه واکسن داشته باشیم،در اسرع وقت واکسن داشته باشیم.به عدالت هم واکسن توزیع و تزریق بشه(اولویت تزریق واکسن هم معیارهای علمی بین المللی داره)آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا