تداوم لابی‌گری خریدار برای عدم ابطال


تداوم لابی‌گری خریدار برای عدم ابطال

یک نماینده مجلس گفت: مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه همچون گذشته درحال فشار وارد کردن به قوه قضائیه و نهادهای دیگر است، که چنین موضوعی تازگی ندارد.

به‌گزارش مشرق، احمد نادری درباره آخرین وضعیت پرونده نیشکر هفت‌تپه گفت: پرونده شرکت نیشکر هفت‌تپه در ایستگاه آخر که همان قوه قضائیه بوده قرار گرفته است و قاضی باید رأی خود را در این رابطه صادر کند.

بیشتر بخوانید:

رای پرونده شرکت نیشکر هفت‌تپه بزودی صادر می‌ شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس صحبت‌های شفاهی که در خصوص پرونده هفت‌تپه مطرح شده است، رأی قاضی صادر شده است، اما در انتظار اطلاع‌رسانی آن هستیم.

وی به لابی‌گری‌های مدیرعامل شرکت هفت‌تپه اشاره و اظهار کرد: طبیعتاً مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه همچون گذشته در حال فشار وارد کردن به قوه قضائیه و نهادهای دیگر است، البته چنین موضوعی تازگی ندارد؛ چرا که از همان گذشته تا الآن به‌دنبال لابی‌گری بوده است که در زمان حاضر نیز می‌خواهد تلاش خود را انجام دهد تا مانع خلع ید شود، اما دستگاه قضایی و شأن آیت الله رئیسی اجلّ از این صحبت‌هاست که بخواهد تحت تأثیر چنین اقداماتی قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: مطمئن هستم رأی دادگاه پرونده شرکت هفت‌تپه مطلوب و رأیی خواهد بود که به عدالت نزدیک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403