عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»


عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»

شفقنا رسانه_این روزها بخش مهمی از اطلاعات مخاطبان از گوشه و کنار دنیا به واسطه تصاویر است به همین خاطر نقش عکاسان در تبادل تصاویر اهمیت زیادی دارد. عکاسان خبری مانند روزنامه نگاران وظایف مهمی در انتقال عکس هایشان دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک عکس خبری خوب این است که واقعیت صحنه را به مخاطب بگوید و […]

عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»

شفقنا رسانه_این روزها بخش مهمی از اطلاعات مخاطبان از گوشه و کنار دنیا به واسطه تصاویر است به همین خاطر نقش عکاسان در تبادل تصاویر اهمیت زیادی دارد. عکاسان خبری مانند روزنامه نگاران وظایف مهمی در انتقال عکس هایشان دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک عکس خبری خوب این است که واقعیت صحنه را به مخاطب بگوید و برای مردم قابل درک باشد به همین خاطر گفته می شود عکس خبری باید ساده، صادق و اطلاع رسان باشد. شفقنا رسانه با همین رویکرد قصد دارد، گزارشی از عکس های منتخب خبری را (به انتخاب خود) که خبرگزاری ها از روز قبل آن را تهیه کرده اند، منتشر کند. گزارش زیر شامل عکس‌ های منتخب خبرگزاری فارس است.

به گزارش شفقنا رسانه، اسحاق آقایی، عکاس خبرگزاری فارس گزارشی تصویری از وضعیت شهر زلزله زده سی سخت کار کرد که به دلیل شرح عکس نویسی خوب و انتخاب نماهای مناسب مورد توجه قرار گرفت. در شرح تصاویر این گزارش آمده است: «زلزله‌‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند زلزله‌ای که به دلیل شدتش مردم شهر یاسوج هم آن را احساس کردند و موجب تخریب کامل برخی از واحدهای مسکونی در شهر سی‌سخت شد. خوشبختانه این زلزله هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت و ۴۷ نفر مصدوم شدند. اما این زلزله ۲ چهره داشت؛ اول آنکه از بیرون که به شهر نگاه کنیم گویی حادثه آن چنانی اتفاق نیفتاده و آسیب جدی به خانه‌ها وارد نشده، اما وقتی به درون خانه‌ها برویم عمق فاجعه و خرابی گسترده ناشی از زلزله را مشاهده می‌کنیم، خانه‌هایی که بیشتر آن‌ها قابل تعمیر نبوده و دیگر محلی برای زندگی نیست.»

عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»

عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی» عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی» عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی» عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی» عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی» عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی» عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»عکس های منتخب/ خسارات زلزله «سی سخت» به روایت «اسحاق آقایی»

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا