گوشی ضد آب و ضد ضربه Ulefone Armor 11 5G با دوربین دید در شب معرفی شد


گوشی ضد آب و ضد ضربه Ulefone Armor 11 5G با دوربین دید در شب معرفی شد

Ulefone که از بازیگران اصلی تولید گوشی‌های جان سخت است؛ این ماه یولفون ارمور 11 5G را به عنوان اولین گوشی ضد ضربه با دوربین دید در شب روانه بازار می‌کند. ارمور 11 5G مانند سایر محصولات این شرکت دارای گواهی IP68-IP69K بوده که نشان دهنده مقاومت گوشی در برابر آب و گرد و خاک و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-810G است که دوام و مانایی دستگاه را تضمین...

Ulefone که از بازیگران اصلی تولید گوشی‌های جان سخت است؛ این ماه یولفون ارمور 11 5G را به عنوان اولین گوشی ضد ضربه با دوربین دید در شب روانه بازار می‌کند. ارمور 11 5G مانند سایر محصولات این شرکت دارای گواهی IP68-IP69K بوده که نشان دهنده مقاومت گوشی در برابر آب و گرد و خاک و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-810G است که دوام و مانایی دستگاه را تضمین می‌کند.

زمان دقیق ورود این تلفن‌همراه به فروشگاه‌ها هنوز مشخص نیست اما اگر احساس خوش‌شانسی می‌کنید می‌توانید با مراجعه به وب سایت سازنده آن برای برنده شدن یک یولفون ارمور 11 5G یا یولفون واچ اقدام کنید.

یولفون پردازنده MediaTek Dimensity 800 5G، رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی را برای روح بخشیدن به این بدنه غیر قابل نفوذ انتخاب کرده است. ارمور 11 5G دارای دوربین عقب پنج‌گانه شامل حسگر 48 مگاپیکسلی سونی IMX582 به عنوان ماژول اصلی و ماژول دید در شب با رزولوشن 20 مگاپیکسل است. یک حسگر 16 مگاپیکسلی با ناچ قطره‌ای نیز به عنوان دوربین سلفی به خدمت درآمده است.

گوشی ضد آب و ضد ضربه Ulefone Armor 11 5G با دوربین دید در شب معرفی شد

‌باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی همه نگرانی ها در مورد شارژ باتری را از میان برمی‌دارد و نمایشگر 6.1 اینچی، ‌تجربه بصری زنده‌ای را به کاربران هدیه می‌دهد. شایان ذکر است با خرید این گوشی از قابلیت های دیگری چون Quad Navigation System، NFC، حسگر اثر انگشت و سیستم بیومتریک تشخیص چهره نیز بهره‌مند خواهید شد.

گوشی ضد آب و ضد ضربه Ulefone Armor 11 5G با دوربین دید در شب معرفی شد

Ulefone همان سازنده اصلی گوشی های صا ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی