استان قزوین در زمینه تامین تبلت دانش آموزان با کمترین مشکل مواجه است


استان قزوین در زمینه تامین تبلت دانش آموزان با کمترین مشکل مواجه است

قزوین - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خوشبختانه با توجه به تلاش دست اندرکاران تامین تب لت و حضور ویژه خیران، استان قزوین در زمینه تامین این نیاز آموزشی با کمترین مشکل رو به رو است.

به گزارش ایرنا، حسنعلی اصغری شامگاه یکشنبه در مراسم اهدای ۳۵۰ تب لت به دانش آموزان نیازمندان استان قزوین اظهار داشت: خیران کسانی هستند که بزرگ می اندیشند و با اقدامات ارزشمند خود صحنه‌های بزرگی را خلق می کنند و باید قدردان زحمات آنها بود.
وی افزود: این صحنه های زیبا با مدیریتی هوشمند خلق شده است که خوشبختانه این مهم با توجه به هم افزایی ایجاد شده در استان قزوین توسط استاندار قزوین به دست آمده و هر روز هم در حال افزایش است.
این مسوول گفت: استان قزوین در زمینه تامین تبلت با کمترین مشکلی رو به رو است و امیدواریم برای باقی مانده دانش آموزان نیازمند هم در آینده ای نزدیک تبلت فراهم کنیم.
اصغری اضافه کرد: در اسفند ماه سال گذشته ۲۳ هزار دانش آموز در زمینه تامین تبلت مشکل داشتند که این آمار امروز به کمتر از ۶ هزار نفر رسیده که مطلوب ارزیابی می شود و سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن تبلت این تعداد را هم فراهم کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: تهدیدهای کرونایی تبدیل به فرصت شده است که نمونه بارز آن را می توان از استفاده و بهره مندی از آموزش برابر که ناشی از عدالت آموزشی است، نام برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو