پیشینه 700 سال فعالیت های قرآنی در استان بوشهر


پیشینه 700 سال فعالیت های قرآنی در استان بوشهر

ایرانی گفت: فعالیت های قرآنی در استان بوشهر بیش از 700 سال قدمت دارد و از دیرباز این استان به عنوان استانی قرآنی با فعالیت هایی بسیار مهم و تاثیرگذار در این حوزه شناخته شده است و این مهم باید حفظ و گسترش داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت الاسلام محمد رضا طاهری» روز یکشنبه (3 اسفند) در هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر از اقدامات جامعه قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته جامعه قرآنی استان بوشهر در سال های اخیر ستودنی است و باید تلاش شود که آموزه های قرآنی در زندگی مردم و در امورات اداری و مدیریتی بیشتر نمود پیدا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به پیشینه بیش از 700 سال فعالیت های قرآنی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: از دیرباز استان بوشهر به عنوان استانی قرآنی با فعالیت هایی بسیار مهم و تاثیرگذار در این حوزه شناخته می شود و این مهم باید حفظ و گسترش داده شود.

وی با اشاره به اینکه قرآن در استان بوشهر دارای جایگاه ویژه ای می باشد و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته، اظهار داشت: یکی از این اقدامات تدوین سند راهبردی 20 ساله فعالیت های قرآنی در استان می باشد که تلاش های زیادی برای تدوین این سند صورت گرفته است.

حجت الاسلام طاهری به ضرورت اجرایی شدن اهداف ذکر شده در سند راهبردی فعالیت های قرآنی استان بوشوهر تاکید کرد و ادامه داد: باید تمام دستگاهای مرتبت و متولیان قرآن و عترت استان بوشهر جهت اجرای شدن اهداف ذکر شده در این سند تلاش کنند تا آموزه های قرآنی در زندگی مردم و تصمیمات مدیران استانی بیشتر نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی از نقاط مثبت در تدوین این سند بازنگری آن به صورت هر پنج سال یک بار میباشد که در این راستا اهداف ذکر شده با توجه به شرایط روز جامعه، به روز خواهد شد تا تاثیرگذاری بهتری داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه سند راهبردی فعالیت های قرآنی با تلاش بزرگان این حوزه تدوین شده است، خواستار شد: در راستای اجرایی شدن هرچه بهتر اهداف ذکر شده در این سند باید کارگروهایی تشکیل شود.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس