ترسناک ترین فیلم های سال 2020 !


فیلم های ترسناک به نوبه خود طرفداران خاص خود را دارند در این پست به معرفی بهترین و ترسناک ترین فیلم های ترسناک سال 2020 همراه با خلاصه داستان آن ها میپردازیم.

ترسناک ترین فیلم های سال 2020 !


همه ما می توانیم توافق کنیم که 2020 یک سال ترسناک بوده است. اما سال خوبی نیز برای فیلم ترسناک بوده است. در اینجا ما به معرفی پنج فیلم ترسناک سال 2020 میپردازیم که میتواند در نوع خودش بسیار جذاب باشد.

اولین فیلم ترسناک سال 2020 :

1- The Invisible Man

ترسناک ترین فیلم های سال 2020 !

خلاصه داستان : شوهر سابق سسیلیا مرگ او را جعل می کند و برای سرکشی و عذاب او نامرئی می شود. او شروع به تجربه اتفاقات عجیب و غریب می کند و تصمیم می گیرد خودش به دنبال حقیقت بگردد.

2- Color Out of Space

ترسناک ترین فیلم های سال 2020 !

خلاصه داستان : پس از فرود یک شهاب سنگ در حیاط جلوی مزرعه خود ، ناتان گاردنر و خانواده اش در حال مبارزه با یک موجود زنده فرازمینی هستند که ذهن و بدن آنها را آلوده می کند و زندگی آرام روستایی آنها را به یک کابوس تبدیل می کند.

3- Underwater
ترسناک ترین فیلم های سال 2020 !

خلاصه داستان : وقتی آب از دیواره های یک ایستگاه حفاری سقوط می کند این فاجعه بیش از شش مایل زیر سطح اقیانوس رخ می دهد. بازماندگان با هدایت ناخدای خود متوجه می شوند که تنها امید آنها پیاده روی در کف دریا برای رسیدن به قسمت اصلی تأسیسات است. اما آنها به زودی وقتی در معرض حمله موجودات مرموز و کشنده ای قرار می گیرند که هیچ کس تاکنون آنها را ندیده است ، خود را درگیر جنگ می کنند.

4- Relic
ترسناک ترین فیلم های سال 2020 !

خلاصه داستان : هنگامی که ادنا پدر مادر خانواده گم می شود ، دختر و نوه اش برای یافتن او به خانه برمی گردند. اما...

5- Possessor

ترسناک ترین فیلم های سال 2020 !

خلاصه داستان : Tasya Vos ، یک قاتل نخبه ، با استفاده از فناوری کاشت مغز برای اجرای اهداف برجسته ، بدن افراد دیگر را کنترل می کند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو اعلام شد | 41.7 هزار پیش بینی قاطع کارشناسان از سقوط قیمت طلا در روزهای آینده | 58.6 هزار بایدن اعلام آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را لغو کرد | 40.0 هزار زمان پرداخت حقوق بازنشستگان اعلام شد | 54.3 هزار حداکثر حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۰ | 51.6 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند