پهپاد آخوتنیک قادر به شلیک از سوی جنگنده سوخو57 است


 پهپاد آخوتنیک قادر به شلیک از سوی جنگنده سوخو57 است

خلبان آزمایشی اوگنی فرولوف، که اوخوتنیک را از زمین کنترل می کند در گزارشی اعلام نمود که هواپیمای بدون سرنشین روسی آخوتنیک می تواند توسط جنگنده Su-57، به اهداف مورد نظر خود شلیک کند.

به گزارش اسپوتنیک، پهپاد آخوتنیک قادر به شلیک از سوی جنگنده سوخو57 است و باید همراه با Su-57 عمل کند و از کل سلاح های جنگنده نسل پنجم قوی تر عمل کند. می توان گفت که در این طرح، تصمیم نهایی در مورد استفاده از پهپاد آخوتنیک توسط خلبان هواپیمای سوخو 57 اتخاذ خواهد شد.

 پهپاد آخوتنیک قادر به شلیک از سوی جنگنده سوخو57 است
© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation

خلبان آزمایشی اوگنی فرولوف در این خصوص گفت: "جنگنده (Su-57) خود تعیین می کند که چه هدفی را توسط چه کسی اجرا کند، و بنابراین (آخوتنیک) را می تواند به آن متصل نمود."
برنامه هایی برای تعامل این جنگنده ها در سال 2019 ، قبل از اولین پرواز S-70، هنگامی که در یکی از نمونه های آزمایشی Su-57 انجام می گیرد صورت می پذیرد. نسخه نهایی "آخوتنیک" با نسخه مورد استفاده متفاوت خواهد بود، برنامه ریزی شده است که کار طراحی در پایان سال 2025 به پایان برسد. آخوتنیک، موتور تخت و بدون پس سوز دریافت خواهد کرد که به شما امکان می دهد در رادار و محدوده های حرارتی کمتر دیده شود.

در حال حاضر ، محل اپراتور زمینی اوخوتنیک مجهز به دستگیره های کنترل مانند یک جنگنده سرنشین دار، یک صفحه کلید است که اطلاعات مختلفی را از سیستم های پردازنده و دوربین های خودرو نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی