احتمال استفاده اجباری مردم آمریکا از ماسک در سال 2022


احتمال استفاده اجباری مردم آمریکا از ماسک در سال 2022

رییس مرکز پیشگیری از بیماری‌های عفونی در آمریکا گفت آمارها نشان می دهد جمعیت سفیدپوست آمریکا بیشتر از سایر رنگین پوستان، واکسن کرونا دریافت کرده اند.

احتمال استفاده اجباری مردم آمریکا از ماسک در سال 2022به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز، آنتونی فائوچی رییس مرکز پیشگیری از بیماری‌های عفونی در آمریکا روز یکشنبه گفت این امکان هست که مردم آمریکا در سال ۲۰۲۲ نیز مجبور به زدن ماسک باشند.
با این حال وی تصریح کرد: با اجرای واکسیناسیون کرونا به تدریج مقررات مربوط به پیشگیری از گسترش این بیماری تسهیل خواهد شد.
وی ضمن بیان این که وجود تبعیض نژادی در واکسیناسیون کرونا بسیار آزاردهنده است، افزود: آمارهای نگران کننده نشان می دهد جمعیت سفیدپوست آمریکا بیشتر از سایر رنگین پوستان، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
بر اساس آمار‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا، احتمال اینکه سیاهپوستان آمریکایی به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شوند، ۳ برابر بیشتر از سفیدپوستان بوده و احتمال فوت سیاهپوستان بر اثر ابتلا به این بیماری نیز دو برابر بیشتر از سفیدپوستان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی