برکناری تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا


برکناری تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا

تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا از اول آوریل سمت خود را به توشیهیرو میبه رئیس مرکز تحقیق و توسعه این خودروساز خواهد داد. هاچیگو که در سال 2015 به مدیرعاملی این شرکت ژاپنی انتخاب شده تا ماه ژوئن در هیئت‌مدیره هوندا حضور خواهد داشت و پس از آن بازنشست خواهد شد. میبه از سال 2019 تاکنون … The post برکناری تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا appeared first...

تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا از اول آوریل سمت خود را به توشیهیرو میبه رئیس مرکز تحقیق و توسعه این خودروساز خواهد داد.

برکناری تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا

هاچیگو که در سال ۲۰۱۵ به مدیرعاملی این شرکت ژاپنی انتخاب شده تا ماه ژوئن در هیئت‌مدیره هوندا حضور خواهد داشت و پس از آن بازنشست خواهد شد. میبه از سال ۲۰۱۹ تاکنون رئیس مرکز تحقیق و توسعه هوندا بوده و از سال ۱۹۸۷ به این کمپانی پیوسته است.

برکناری تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا

میبه اولویت اصلی خود را روی تحقیق و توسعه به ویژه توسعه قوای محرکه هوندا قرار داده و از سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیر ارشد نیز انجام‌وظیفه کرده است.

برکناری تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا

هاچیگو در زمان مدیرعاملی خود اصلاحاتی ساختاری انجام داده که این امر به پایداری کسب‌وکار فعلی و آمادگی برای رشد آتی هوندا کمک نموده است. به لطف رهبری هاچیگو هوندا توانسته راندمان و قدرت ساختار عملیاتی خود را بهبود بخشد. هاچیگو همچنین همکاری با جنرال موتورز را گسترش داده و آن را به زمینه‌های توسعه مشترک خودروهای الکتریکی و خودران رسانده است.

به عنوان بخشی از استراتژی سال ۲۰۳۰ هوندا، ژاپنی‌ها به دنبال خودروهایی با انرژی جدید الکتریکی، سلول سوختی و پلاگین هیبریدی خواهند بود. این خودروها باید دوسوم فروش کلی هوندا تا سال ۲۰۳۰ را تشکیل دهند.

برکناری تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا

هوندا قبلاً به حذف محصولات درون‌سوز از بازارهای اروپایی تا سال ۲۰۲۳ متعهد شده است. این شرکت فقط روی خودروهای الکتریکی و هیبریدی تکیه خواهد کرد و به دنبال تبدیل شدن به اولین شرکتی خواهد بود که خودروهای خودران سطح ۳ را به‌صورت انبوه تولید می‌کند. از جمله این خودروها می‌توان به هوندا لجند ۲۰۲۱ به‌روز شده و آکورا RLX اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر