دنیل ریکاردو: هر تیمی می تواند در فرمول یک 2021 سکو بگیرد


فرمول یک ایران – دنیل ریکیاردو، راننده تیم مک لارن معتقد است که هر 10 تیم فرمول یک در طول مسابقات فصل 2021 شانس حضور روی سکو را دارند. با اینکه به نظر می رسد سیریل ابیتبول هنوز تتویی نزده باشد اما ریکاردو توانست با رنو در فصل گذشته به روی سکو برود. برای فرمول یک 2021 او به تیم مک لارن پیوسته و هیچ شکی وجود ندارد که او می خواهد دوباره لذت روی سکو...

فرمول یک ایران – دنیل ریکیاردو، راننده تیم مک لارن معتقد است که هر 10 تیم فرمول یک در طول مسابقات فصل 2021 شانس حضور روی سکو را دارند.

با اینکه به نظر می رسد سیریل ابیتبول هنوز تتویی نزده باشد اما ریکاردو توانست با رنو در فصل گذشته به روی سکو برود. برای فرمول یک 2021 او به تیم مک لارن پیوسته و هیچ شکی وجود ندارد که او می خواهد دوباره لذت روی سکو ایستادن و شاید هم پیروزی را بچشد. دنیل گفت:

من این را می بینم که هر تیمی برای سکو شانس دارد، اگر نه همه تیم ها اما بیشتر آنها.

دوباره رقابت سختی شکل خواهد گرفت اما آنها [سکوها] انگیزه من هستند و امیدوارم تجربه من در هر نبردی که باشد، به صدرنشینی ختم شود.

با نگاهی به سال گذشته، در بسیاری از زمینه ها واقعا یک رقابت جدی وجود داشت. تیم هایی در سال گذشته به سکو نرسیدند بنابراین نبرد برای سکو در سال جدید بسیار شدیدتر خواهد بود.

شما هنوز مرسدس باهدف را آن جلو دارید، اما برای بقیه ما واقعاً تلاش می کنیم این فاصله را برطرف کنیم، بنابراین فراری با آمدن کارلوس ساینز یا هر تیم دیگری، به نظر من دوباره رقابت نزدیکی باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022