احداث پست برق شهرک صنعتی شماره2شهرکرد 700میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


احداث پست برق شهرک صنعتی شماره2شهرکرد 700میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: برای احداث پست برق 63 به 20 در شهرک صنعتی شماره2 شهرکرد به 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حمیدرضا فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در سفر اخیر معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به چهارمحال و بختیاری توافق شد که ۵۰ درصد این هزینه از سوی شرکت برق منطقه‌ای و ۵۰ درصد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شود.
فلاح تصریح کرد: فاز نخست شهرک صنعتی شماره ۲شهرکرد به وسعت ۱۲۰ هکتار در حال آماده‌سازی است که ۱۰۰ هکتار آن برای استقرار حداقل ۳۰۰ واحد صنعتی اختصاص می‌یابد.
وی یادآور شد: تاکنون عملیات اجرایی شامل خاک‌برداری، جدول‌گذاری و معبرهای این شهرک صنعتی انجام شده و ورودی این طرح در حال تکمیل است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره۱ شهرکرد با چهار فاز ۵۲۰ هکتار وسعت دارد و تاکنون ۷۶۰ قرارداد در آن بسته، ۳۶۰ طرح بهره‌برداری شده و بقیه در حال ساخت و ساز است.
فلاح گفت: براساس قانون ۵۴ احکام برنامه ششم توسعه و ماده ۸۱ الحاق مقررات مالی دولت، دستگاه‌های خدمات‌رسان موظفند زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را تا ورودی شهرک‌های صنعتی تامین کنند.
به گزارش ایرنا، در سال‌جاری ۱۶۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری واگذار شده که در مقایسه با سال‌های گذشته بیش از هفت برابر رشد داشته است.
هم‌اکنون ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر بوده که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است و بنا بر گفته مدیرعامل شرکت‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری هشت شهرک دیگر نیز تا پایان دولت دوازدهم فعال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا