دشمنان در حال تلاش برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در کشور هستند


دشمنان در حال تلاش برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در کشور هستند

زاهدان- ایرنا- جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان بویژه رژیم غاصب صهیونیستی در حال تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی در کشور بویژه این استان برای پیشبرد اهداف پلید خودشان هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علیرضا بی نیاز روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی علمای شیعه و سنی ایرانشهر اظهارداشت: در سایه اسلام و تأسی از آموزه‌های دینی است که می‌توان در کنار یکدیگر به مسیر الهی روز به روز نزدیکتر شویم.

وی افزود: مهمترین پیام این همایش همدلی، انسجام، همراهی با نظام و هم‌اندیشی برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی منطقه است که امیدواریم با همکاری علما و مسوولان در شهرستان ایرانشهر که مرکز فرهنگی سیستان و بلوچستان است این مشکلات حل شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اتحاد روزافزون بین مسلمانان گفت: امروز که دشمنان اسلام بویژه صهیونیست از هیچ ترفندی برای ایجاد رخنه و تفرقه بین شیعه و سنی فروگذار نکرده و نمی‌کنند مسلمانان باید هوشمندانه با اتحاد روز افزون در سایه اسلام ناب محمدی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

وی با بیان اینکه وجود پیامبر عظیم الاشان اسلام سبب استحکام، اتحاد و همدلی بیشتر بین قبایل مختلف شد افزود: فقط در سایه اسلام و تاسی از آموزه‌های دینی است که می‌توان در کنار یکدیگر به مسیرالهی روز به روز نزدیکتر شویم.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر نیز گفت: تلاش و طراحی دشمنان اسلام هراسی است که باید علما هوشمندانه ترفندهای آنان را خنثی کنند.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر نیز بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در منطقه صورت گرفته است.

مولوی عبدالصمد کریم زایی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی مدارس دینی ما از آزادی کامل برخوردار هستند و در کشور خودمان جوانان علوم دینی را می‌آموزند در حالیکه قبل از انقلاب باید به پاکستان می‌رفتیم.

وی با بیان اینکه اسلام جایگاه ویژه‌ای برای علما در نظر گرفته است گفت: هیچ قشری مانند علما در ساختن افراد و جامعه موفق نیستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد