کاهش 22 درصد حوادث جاده‌ای منجر به فوت در جنوب استان کرمان


کاهش 22 درصد حوادث جاده‌ای منجر به فوت در جنوب استان کرمان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از کاهش 22 درصدی حوادث جاده‌ای منجر به فوت در جنوب استان خبر داد.

"مجتبی محمودی" امروز چهارم اسفندماه در سی و چهارمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمن حمل و نقل استان کرمان با حضور رییس پلیس راه کشور گفت: جنوب استان کرمان رتبه ۲۵ کشور در بزرگراه‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان ۱۰ راهدار خانه فعال وجود دارد و به ۵ راهدارخانه دیگر نیاز داریم، اظهار کرد: رتبه جنوب استان رتبه ۲۵ کشور در تعداد دوربین‌های ثبت تخلف ۲۵ به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به آمار حوادث ترافیکی در جنوب استان کرمان عنوان کرد: در ۱۱ ماهه امسال در حوادث جاده‌ای منجر به فوت ۲۲ درصد کاهش داشته‌ایم ضمن آنکه در این بازه زمانی میزان ترددها نیز ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در ۱۱ ماهه امسال در تعداد تصادفات جرحی ۱۴ درصد و مجروحین ۱۶ درصد کاهش داشته‌ایم. گفتنی است که محورهای که بیشتر تلفات داشته‌اند محورهای جیرفت - کهنوج، پل بهادرآباد – ایرانشهر و قلعه گنج - رمشک بوده است.

محمودی به علل تصادفات اشاره کرد و افزود: علت ۶۲ درصد تصادفات در سال جاری برخورد، ۳۵ درصد واژگونی و ۳ درصد خروج از جاده بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید