مشاغل مورد نیاز استرالیا که شانس پذیرش بیشتری دارند


مشاغل مورد نیاز استرالیا که شانس پذیرش بیشتری دارند

در مقایسه با سایر کشورهای جهان، کیفیت زندگی در استرالیا بسیار بالاست. از طرفی موج ملیت‌های مختلف و چند فرهنگی در استرالیا، باعث شده تا مکانی بی‌نظیر برای تجارت باشد. نوشته مشاغل مورد نیاز استرالیا که شانس پذیرش بیشتری دارند اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

اگر از شما بخواهند استرالیا را توصیف کنید، چه می‌گویید؟ جزیره‌ای با سواحل آبی درخشان؟ زیستگاه حیوانات زیبایی همچون کوالا و کانگورو؟ کوچکترین قاره جهان که در محاصره سه اقیانوس آرام، هند و منجمد شمالی، قرار گرفته؟ کشوری با شهرهای پرطرفدار و جذاب همچون سیدنی و ملبورن؟

همه اینها نمادهایی از کشور دوست‌داشتنی استرالیا هستند. اما استرالیا تنها به این ویژگی‌ها محدود نمی.شود. اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر استرالیا را بررسی کنیم، باید بگوییم که این کشور، پنجمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد و مردم آن جزو ثروتمندترین ساکنین روی کره زمین هستند. استرالیا فرصت‌های شغلی بی‌شمار و شرایط زندگی فوق‌العاده‌ای را برای مهاجران از سراسر دنیا فراهم کرده و در دسته کشورهای مهاجرپذیر است.

در میان تمامی کشورهای موجود در جهان، استرالیا دستمزدهای بالایی را برای نیروهای کاری در نظر می‌گیرد و به همین خاطر عده بسیاری، خواستار مهاجرت کاری به استرالیا هستند و امیدوارند بتوانند درآمد چشمگیری را با زندگی و کار در این کشور، عاید خود کنند. در مقایسه با سایر کشورهای جهان، کیفیت زندگی در استرالیا بسیار بالاست. از طرفی موج ملیت‌های مختلف و چند فرهنگی در استرالیا، باعث شده تا مکانی بی‌نظیر برای تجارت باشد.

در کنار اینها، استرالیا آب و هوای شگفت‌انگیز، مناظر دیدنی فوق‌العاده، بخش‌های صنعتی موفق، بازارهای رو به رشد و هر آنچه را که برای زندگی شخصی و کاری نیاز دارید، محیا کرده است. پس اگر تقاضای شغلی دارید و می‌خواهید مهاجرت به استرالیا را با اخذ ویزای کاری آن تجربه کنید، خوب است که در ابتدا مشاغل مورد نیاز این کشور را بشناسید. در ادامه به شما بهترین فرصت‌های شغلی را که می‌توانید در استرالیا داشته باشید را معرفی می‌کنیم.

در این مشاغل استرالیا شانس پذیرش بیشتری دارید

اگر می‌خواهید بدانید که کدام مشاغل مورد نیاز استرالیا هستند و می‌توانید به طور حتم در آنها استخدام و مشغول به کار شوید، باید بگوییم که مشاغل مورد درخواست تا سال ۲۰۲۲، این موارد پیش‌بینی شده‌اند:

مراقب از سالمند، کودک و معلولپرستاریپزشکیدامپروری و کشاورزیشاخه‌های مدیریتکامپیوتر و فناوری اطلاعاتگرایش‌های آموزش و پرورشراننده کامیونبرنامه‌نویس نرم‌افزار و موبایلتبلیغات، روابط عمومی و فروش

طبق آماری که از مشاغل استرالیا توسط وزارت مشاغل منتشر شده، رشد و توسعه شغلی، بیشتر در شاخه‌های پزشکی، بهداشت و درمان، ارائه خدمات حرفه‌ای، علمی و فنی، ساخت‌وساز، آموزش و پرورش، خدمات اسکان و غذا، دامپروری و فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است.

جالب است بدانید که تقریبا ۱۳ میلیون نفر شاغل در استرالیا وجود دارد که نیمی از کل کارمندان پنج صنعت بزرگ موجود در این کشور را تشکیل می‌دهند. هر یک از این صنایع اصلی، بیش از ۱ میلیون شغل به وجود می‌آورند.

پنج صنعت بزرگ استرالیا عبارتند از:

مراقبت‌های بهداشتی و کمک‌های اجتماعیتجارت خرده‌فروشیساخت‌وسازخدمات حرفه‌ای، علمی و فنیآموزش و پرورش

پیش به سوی کار در استرالیا

بزرگترین و سریع‌ترین صنعت استرالیا، مراقبت‌های بهداشتی و کمک‌های اجتماعی است. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها حمایت از معلولان و سالخوردگان مردم استرالیا در دستور اجراست. عده بسیاری سالانه در مشاغل پرستاری ثبت نام می‌کنند، مراقبان کودک نیز جزو گزینه‌های مورد نیاز در استرالیاست.

دومین صنعت بزرگ استرالیا نیز خرده‌فروشی است که فرصت‌های خوبی را برای جوانان علاقه‌مند به حضور در بازار کار محیا می‌کند.

فعالیت در زمینه ساخت‌وساز هم رتبه سومین صنعت بزرگ استرالیا را به خود اختصاص داده و افراد با صلاحیت و حرفه‌ای در این عرصه، می‌توانند شانس خوبی برای استخدام داشته باشند.

چهارمین صنعت بزرگ استرالیا که جذب نیروی خوبی دارد، مربوط به خدمات حرفه‌ای، علمی و فنی می‌شود. خدماتی همچون موارد حقوقی و حسابداری، خدمات دامپزشکی و طراحی سیستم رایانه نیز فرصت‌های شغلی خوبی دارند. پنج شغل برتر در استرالیا نیز عبارتند از حسابداری، برنامه‌نویسی، وکالت، طراحی گرافیک و تبلیغات و بازاریابی هستند.

و اما پنجمین صنعت اصلی استرالیا برای اشتغال، آموزش و پرورش است که در آن متقاضی کار، تحصیلات بالایی باید داشته باشد و نمرات دانشگاهی و دانشگاه محل تحصیل او همراه با افتخارات علمی‌اش ارزیابی می‌شوند.

البته باید بگوییم که متاسفانه، پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی، شاهد، کاهش اشتغال در زمینه‌های کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری باشیم.

شغلی که همه عمر منتظرش بودید، در استرالیا دنبال کنید

گرفتن ویزای کار استرالیا مراحلی دارد که اگر به طور قطع تصمیم به مهاجرت به استرالیا گرفته‌اید و می‌خواهید زندگی و کار تازه‌ای را در این کشور تجربه کنید، توصیه می‌کنیم که این مراحل را با نظارت و مشورت حرفه‌ای‌ها در امور مهاجرتی سپری کنید. مهاجرت به استرالیا از طریق کار با پارسی کانادا می‌تواند بسیار لذت بخش باشد و خاطره شیرینی را در ذهن شما ثبت کند.

مهاجرت ماهرانه به سوی استرالیا و دریافت ویزای کاری صادر شده نیازمند مراجعه به کارشناسان و وکلای متخصص در زمینه مهاجرت به استرالیاست. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا در کمترین زمان ممکن، ویزای کاری شما را به مقصد استرالیا تهیه می‌کند و به خوب همه فرآیند مهاجرتی‌تان را ارزیابی و حمایت می‌کند.

کار در استرالیا یکی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به این کشور است. نرخ بیکاری در استرالیا کمتر از ۶ درصد است که این موضوع فرصت‌های شغلی بسیاری را در دسترس قرار داده است. استرالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین حقوق را به نیروی کار پرداخت می‌کند و همین موضوع باعث افزایش مهاجرت کاری به استرالیا شده است.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا