مهاجم اماراتی در لیست برترین گلزنان قرن


مهاجم اماراتی در لیست برترین گلزنان قرن

سباستین تاگلیابوئه مهاجم تیم النصر امارات به لیست 40 گلزن برتر در قرن بیست و یکم اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، سباستین تاگلیابوئه مهاجم 36 ساله النصر امارات وارد لیست 40 گلزن برتر فوتبال جهان در قرن بیست و یکم شد. این بازیکن که متولد آرژانتین است و به تازگی تابعیت اماراتی دریافت کرده و حتی برای تیم ملی امارات نیز به بازی رفته است، تاکنون 215 گل در دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده است.


این بازیکن که بخش اعظم دوران ورزشی اش را در تیم الوحده امارات سپری کرده است، در دوران حرفه ای خود در کشورهای حوزه خلیج فارس در حال بازی بوده و با عضویت در تیم هایی نظیر الشباب و الاتفاق عربستان و الوحده امارات به این آمار گلزنی رسیده است.


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس پس از رسیدن به 462 گل در صدر لیست صادر شده توسط اتحادیه تاریخ و آمار قرار دارد و لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا 11 گل از رونالدو عقب افتاده و امیدوار است این تعداد گل را جبران کند.


به طور کلی 58 بازیکن در جهان وجود دارند که در قرن بیست و یکم بیش از 200 گل در لیگ های مهم به ثمر رسانده اند و آخرین نفری که وارد این لیست شده مارکوس برگ سوئدی است که در حال حاضر برای کراسنودار روسیه بازی می کند و در روزهای پایانی سال 2020 موفق شد گل شماره 200 خود را به ثمر برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج