درخواست شورای سازمان های اسلامی ویرجینیا برای مقابله با نژادپرستی در مدارس


درخواست شورای سازمان های اسلامی ویرجینیا برای مقابله با نژادپرستی در مدارس

شورای سازمان های اسلامی در ویرجینیا خواستار تجدید نظر و تصویب قوانین ضد نژادپرستی در مدارس این ایالت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « bluevirginia»،شورای سازمان های اسلامی در ویرجینیا خواستار تجدید نظر و تصویب قوانین ضد نژادپرستی در مدارس این ایالت شد.

این شورا حمایت جدی خود را از تجدیدنظر و تصویب قانون در سنای ایالت ویرجینیا برای مقابله با نژادپرستی سیستمی ، اطمینان از عدالت و افزایش دسترسی به مدارس برای مسلمانان اعلام کرد.

به عنوان نمایندگان سازمانهای مختلف مسلمان در سراسر ویرجینیا ، شورای سازمانهای اسلامی که ائتلافی از مساجد و موسساتی است که به بیش از 200 هزار مسلمان خدمت می کنند از سنای ایالتی ویرجینیا خواست تا برای مقابله با نژادپرستی سیستمی قوانینی را به تصوسیب برساند.

در بیانیه منتشر شده از سوی شورا آمده است: به عنوان مسلمانان به ما دستور داده شده است که برای عدالت مبارزه کنیم و این در حالی است که ما به عنوان رهبران جامعه مسلمان در ویرجینیا شاهد نابرابری های تاریخی در آموزش و پرورش هستیم.

در این بیانیه آمده است: مسلمانان و آمریکایی های آسیایی تبار از حامیان مبارزه های حقوق مدنی جامعه سیاه پوستان بوده اند که جوامع آسیایی و مهاجر را هنگام ورود به ایالات متحده یک گام بالاتر برده اند.

این بیانیه می افزاید: ما رنج مستمر نابرابری ها علیه ویرجینیایی های سیاه پوست و لاتین را به دلیل حاشیه نشینی تاریخی آنها تشخیص می دهیم، بنابراین ما به شدت از سیاستگذاران و پرسنل بخش مدارس در تلاش برای یافتن راه حل های عادلانه برای اصلاح این نابرابری ها حمایت می کنیم.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها