اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند راه‌اندازی شد


اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند راه‌اندازی شد

بیرجند - ایرنا - اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند با هدف سهولت در انجام امور و پاسخ به مطالبه مردمی در مرکز استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی روز دوشنبه در نشست معرفی اولین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با وجود منطقه حفاظت شده باقران و ظرفیت‌های موجود در بیرجند همچنین صنایع مختلف در شهرستان و به تبع آن حجم زیاد مراجعات اداری، این نیاز احساس شد تا برای سهولت در پاسخگویی به ارباب رجوع، اداره حفاظت محیط زیست در بیرجند راه‌اندازی شود.

حسن اکبری افزود: این برنامه امروز با حمایت‌های فرمانداری بیرجند محقق شد و امیداوریم گام موثری برای خدمات‌رسانی در حوزه محیط زیست باشد.

فرماندار بیرجند هم در این نشست از اداره حفاظت محیط زیست به عنوان یکی از ادارات زیربنایی در شهرستان یاد کرد و گفت: تسریع در انجام امور اداری و مطالبه مردمی می‌طلبید که اداره حفاظت محیط زیست در بیرجند راه‌انداری شود که امروز با معارفه رییس این اداره شاهد تحقق آن هستیم.

علی ناصری اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این اداره در سطح شهرستان مانند گذشته با تعامل و برنامه‌ریزی بتوان در راستای توسعه و پیشرفت مرکز استان گام‌های موثری برداشت.

در این نشست اسدالله حاتمی به عنوان اولین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند معرفی شد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری