بهره برداری از بیمارستان 310 تختخوابی جهرم تا پایان امسال


بهره برداری از بیمارستان 310 تختخوابی جهرم تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی اعلام کردکه ساختمان بیمارستان 310 تختخوابی جهرم با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال آماده تحویل به وزارت بهداشت است.

علی نبیان در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهرستان جهرم گفت: ساختمان اصلی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهر جهرم هم‌اینک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۹۹ به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از راه و شهرسازی، نبیان افزود: طبقه‌های چهارم و پنجم این بیمارستان تکمیل شده و در حال حاضر طبقه زیر زمین آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهر در دست تجهیز است.

نبیان اضافه کرد: بخش وسیعی از محوطه بیرونی این بیمارستان نیز آسفالت شده و روند بهسازی این محوطه رو به اتمام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: ساختمان اصلی این بیمارستان هفت طبقه، بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز ۲ هزار و ۶۱۷ مترمربع است.

او اضافه کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع ساخته شده و دارای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، جراحی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان است.

نبیان گفت: در نشستی که با حضور رییس کمیسیون عمران و نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل این بیمارستان گرفته شد.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی ادامه داد: در هفته‌های آینده نیز به اتفاق معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این طرح دیدن می‌کنیم تا مراحل پایانی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و می‌کوشیم که ظرف مدت کوتاهی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

براساس این گزارش و با بهره برداری از این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی علاوه بر مردم جهرم، مردم جنوب استان و کشور هم از خدمات درمانی آن بهره مندمی شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز