16 نفر در دهلران ایلام به کرونای انگلیسی مبتلا شدند


16 نفر در دهلران ایلام به کرونای انگلیسی مبتلا شدند

ایلام - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان به 16 نفر افزایش یافت.

عبدالصاحب شریفی روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع کرونای جهش یافته در شهرستان دهلران نگران کننده است چرا که تنها در یک خانواده ۶ نفر به این نوع کرونا مبتلا شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید از سفر و ترددهای غیرضروری به استان خوزستان خودداری کنند، یادآور شد: اگر مردم رعایت نکنند به طور قطع شاهد افزیش مبتلایان کرونای جهش یافته در شهرستان خواهیم بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: تا کنون هزار و ۴۵۴ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

شریفی افزود: مجموع تست های پی سی آر رپید انجام شده در شهرستان چهار هزار و ۸۵۶ مورد بوده که از این تعداد ۵۲ مورد مثبت است.

وی یادآور شد: افراد مبتلا که در قرنطینه خانگی هستند در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مجامع عمومی، برابر قانون به عنوان تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

سرپرست شبر که بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: رعایت پروتکل ها و عدم حضور در تجمعات غیرضروری، پرهیز از هرگونه دورهمی حتی محافل کوچک خانوادگی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی همچنان تنها راه مقابله با کروناست.

به گزارش ایرنا، شهرستان دهلران در ۱۸۰ کیلومتری جنوب ایلام و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد که در حال وضعیت بیشتر مناطق این استان قرمز و بحرانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !