حملات پهپادهای اوریون به تروریستها در سوریه + ویدئو


حملات پهپادهای اوریون به تروریستها در سوریه + ویدئو

فیلم حمله پهپادهای اوریون روسی به تروریست‌ها در سوریه منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی روسیه 1 ویدئویی از پروازهای رزمی پهپادهای اوریون (Orion) در سوریه را نشان داد که طی آن 17 حمله علیه تروریست ها انجام شد.

این فیلم نشان داده می‌شود که چگونه تخریب چندین تاسیسات شبه نظامیان انجام می‌شود از جمله در شب، زمانی که Orion از کانال تصویربرداری حرارتی سیستم موقعیت نوری خود برای جستجوی هدف استفاده می کند.

مطابق با سنت هوانوردی نظامی، ستاره هایی را در هواپیمای بدون سرنشین قرار دادند که تعداد مأموریت های رزمی انجام شده را نشان می دهد. هر ستاره علاوه بر این شامل حرفR ، B یا P است: R به معنای پرواز شناسایی است، B پرواز با ضربه به اهداف زمینی و Pپرواز، احتمالاً برای جستجو برای اهداف یا روشن کردن موقعیت آنها.

Orion از سال 2011 به دستور وزارت دفاع روسیه توسعه یافته است. هواپیمای بدون سرنشین ایجاد شده ، متعلق به کلاس وسایل نقلیه با ارتفاع متوسط ​​با مدت زمان پرواز طولانی است.

این نوع پهپاد می تواند تا یک روز در پرواز باشد. حداکثر وزن برخاستن آن 1100 کیلوگرم، بار جنگی مجاز تا 250 کیلوگرم است. اوریون قادر است از موشک های هدایت شونده در ابعاد کوچک و بمب های هدایت شونده علیه اهداف زمینی استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس