اخذ نمونه‌های لازم جهت آزمایشات تخصصی از جسد بهنام محجوبی


اخذ نمونه‌های لازم جهت آزمایشات تخصصی از جسد بهنام محجوبی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جسد متوفی بهنام محجوبی تحت کالبد گشایی قرار گرفت و نمونه‌های لازم جهت آزمایشات تخصصی اخذ شد.

مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به انجام آزمایشات تخصصی بر روی جسد بهنام محجوبی گفت: در تاریخ سوم اسفند ماه متوفی در مرکز تشخیص آزمایشگاهی استان تهران تحت کالبد گشایی قرار گرفت و نمونه‌های لازم جهت آزمایشات تخصصی اخذ شد.

وی افزود: نتیجه بررسی‌های انجام شده و تعیین علت تامه فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات، بررسی سوابق بالینی و یافته‌های کالبدگشایی است که متعاقبا به مرجع قضایی اعلام خواهد شد.

بنابراین گزارش، در اطلاعیه اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران در این زمینه آمده است: پس از بستری شدن این فرد در بیمارستان، اقدامات ویژه درمانی برای وی در نظر گرفته شد، که علی‌رغم تلاش‌های فراوان کادر پزشکی، متاسفانه زندانی مورد اشاره فوت می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: در زمان ورود محکوم به بیمارستان و انجام معاینات تخصصی پزشکان متوجه چند بسته حاوی مواد سیاه‌رنگ پودری در معده وی شدند که پس از خارج کردن بسته‌های مورد اشاره این موضوع توسط کادر بیمارستان صورتجلسه و برای بررسی دقیق و اعلام نتیجه نهایی به پزشکی قانونی سپرده شد.

بر اساس این اطلاعیه: بر اساس اعلام هم بندی‌های بهنام محجوبی وی با اراده و تصمیم خود و بدون مشورت پزشک اقدام به مصرف خودسرانه چندین داروی خود و دیگران در زندان به صورت همزمان کرده است که این ادعا‌ها در حال بررسی دقیق همه جانبه است.

اداره کل زندان‌های تهران تصریح کرده: در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۹ با نظر مرجع قضایی به دلیل بیماری محکوم مورد اشاره با تعویق اجرای مجازات وی موافقت می‌شود مشروط به اینکه وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی جهت خارج شدن از زندان اخذ شود این موضوع رسما و به صورت کتبی به وی ابلاغ می‌شود.

اطلاعیه اداره کل زندان‌های استان تهران می‌افزاید: بررسی دقیق علت فوت این زندانی در پزشکی قانونی صورت میگیرد که نتایج ان متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، این فرد در غائله خیابان گلستان هفتم در سال ۹۶ دستگیر و پس از طی همه فرایند‌های قضایی، به تحمل حبس محکوم گردیده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید