چگونه فقیر بودن شما را پولدار میکند !


بسیاری از کسانی که به ثروت های افسانه ای رسیده اند زمانی جزو فقیر ترین افراد جامعه بوده اند، این افراد ذاتا ثروتمند نبوده اند و یا پدر و مادر پولداری نداشته اند.

چگونه فقیر بودن شما را پولدار میکند !

ممکن است بسیاری از افراد فقیر حتی کوچکترین شانسی برای به دست آوردن فرصتی که بتواند آن هارا ثروتمند کند نداشته اند. با نگاهی کوچک و یک بررسی ساده به این نتیجه میرسیم که این افراد با پرورش دادن ویژگی ها و عادت های خوب توانسته اند خیلی خوب از پس مشکلات و عبور از فقر برآیند.

چگونه فقیر بودن شما را پولدار میکند !

سوالی که اینجا مطرح میشود این است که آیا درآمد ناچیز می تواند به دیگران انگیزه دهد تا در بزرگسالی پول زیادی بدست آورند؟

باید گفت که بسیاری از کودکانی که در فقر به دنیا می آیند هرگز از آن فرار نمی کنند. اما تام کورلی ، نویسنده "عادات غنی" از مطالعه افراد ثروتمند و فقیر طی یک دوره سه ساله دریافت که بسیاری از میلیونرهای خودساخته فقیر شدند. وی گفت: "از قضا ، طبق تحقیقات من ، فقیر بودن در واقع شما را از مزایای خاصی نسبت به طبقه متوسط ​​و ثروتمند برخوردار می کند." دریابید که افراد فقیر چه ویژگی هایی دارند که می تواند به آنها کمک کند ثروتمند شوند.

فقرا تمایل بیشتری برای به خطر انداختن دارند
کورلی در مطالعه خود با عنوان "عادات غنی" دریافت که 41 درصد از 177 میلیونر خودساخته ای که وی در نظرسنجی کرده است در خانه های فقیر پرورش یافته اند. وی گفت: "با این حال ، آنها به گونه ای موفق شدند که در بزرگسالی از فقر خود خارج شوند."

چگونه فقیر بودن شما را پولدار میکند !

یکی از کلیدهای توانایی آنها برای نجات از فقر ، تمایل آنها به خطر برای رسیدن به اوج بود. کورلی گفت: "بزرگ شدن فقیر ، شما را مجبور می کند که در جستجوی ثروت ریسک کنید." "بنابراین ، غلبه بر ترس از خطر پذیری ، به یک عادت تبدیل می شود." با این حال ، او دریافت که هنگامی که میلیونرهای خودساخته در مطالعه خود ثروتمند شدند ، آنها در معرض خطر کمتری قرار می گیرند ، زیرا آنها نمی خواهند پول سخت خود را از دست بدهند.

فقیر بودن میل به تغییر را القا می کند
بزرگ شدن در فقر قطعاً می تواند یک مبارزه باشد. کورلی گفت: "فقر یا می تواند شما را شکست دهد یا شما را قویتر کند." برای میلیونرهای خودساخته در مطالعه ، آنها را قویتر کرد و انگیزه آنها را برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر در زندگی ایجاد کرد.

وی گفت: "تمایل آنها به موفقیت و ثروتمند شدن آنها را به تحول خود سوق داد." آنها سخت تلاش کردند تا آنچه را که باید برای موفقیت بدانند بیاموزند. کورلی گفت ، سپس آنها مهارت های خود را برای عملکرد بهتر و درآمد بیشتر از رقابت کامل کردند.

فقرا می توانند اخلاق کار برتر را ایجاد کنند
کورلی گفت ، اگر در یک محیط راحت بزرگ شوید ، ممکن است تمایل کمتری برای انجام کارهای سخت داشته باشید. از طرف دیگر ، اگر فقیر شوید ، چاره ای ندارید جز اینکه سخت کار کنید زیرا هیچ چیز در یک بشقاب نقره به شما تحویل داده نمی شود.

این اخلاق کاری که فقرا می توانند ایجاد کنند می تواند منجر به موفقیت شود. کورلی گفت: "وقتی شما بتوانید آن اخلاق سخت کوشی را با رویاها و اهداف خود ترکیب کنید ، این یک ترکیب قدرتمند است." مطالعه دیگری از یافته های کورلی پشتیبانی می کند. النا بوتلو و کیم پاول ، نویسندگان کتاب مدیر عامل همسایه بغلی : 4 رفتاری که مردم عادی را به رهبران کلاس جهانی تبدیل می کنند" ، در یک نظرسنجی که انجام دادند ، دریافتند که سخت کوشی عامل صعود به بالاترین سطح است.

چگونه فقیر بودن شما را پولدار میکند !

فقرا با عقب نشینی راحت ترند
کسانی که در خانواده هایی بزرگ می شوند که فقط سعی می کنند از حقوق و دستمزد حقوق بگیرند ، با عقب ماندگی آشنا هستند. در حقیقت ، این می تواند قسمت بزرگی از زندگی باشد وقتی فقیر باشید.

کورلی گفت: "در نتیجه ، وقتی اوضاع به اشتباه پیش می رود ، همانطور که اغلب در جستجوی ثروت انجام می شود ، کسانی که در فقر رشد می کنند پرچم سفید را برافراشته و تسلیم نمی کنند." در عوض ، آنها عقب نشینی ها را امری عادی می دانند و می توانند بر آن غلبه کنند.

فقرا به همان اندازه از شکست نمی ترسند
به راحتی می توان گفت که هیچ کس نمی خواهد شکست بخورد. کورلی گفت: "شکست در کاری می تواند شما را در خانه فقیر قرار دهد." اما اگر ترس از شکست شما را از شانس گرفتن باز دارد ، ممکن است هرگز موفق نشوید.

کورلی گفت ، یکی از مزایای بزرگ شدن در فقر این است که شما با فقر آشنا هستید و به اندازه فردی که ثروتمند شده است از آن ترس ندارید. در نتیجه ، شما هم به همین اندازه از شکست نمی ترسید. وی گفت که این به شما جسارت می کند که برای موفقیت ریسک کنید.

فقرا به ایثار عادت دارند
بزرگ شدن به این معناست که توانایی پرداخت چیزهایی را ندارید که افراد بهتر شرایط را مسلم می دانند. کورلی گفت ، به عبارت دیگر ، فقر شما را مجبور می کند که به انجام کار عادت کنید. اما این می تواند به فقرا یک مزیت بدهد.

سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشته

قیمت امروز سکه، طلا و دلار مورخ 4 اسفند | 1.3 هزار پنجمین نرخ ارز در صرافی ملی/افزایش نرخ یورو، پوند و ۱۴ ارز رسمی‌ | 4.5 هزار قانون تغییر ساعت رسمی کشور در سال ۱۴۰۰ اجرایی نمی‌شود | 2.5 هزار مرگ 2 هنرمند معروف کشور در تصادف ارومیه + عکس | 4.1 هزار پیش بینی قیمت طلا و دلار، امروز در بازار ها چه اتفاقی خواهد افتاد؟ | 6.0 هزار کاهش جزئی قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا | 2.5 هزار واریز عیدی نقدی آقای روحانی برای مردم ؟! | 20.9 هزار ۲۸ میلیون بدهید ۲۴۰ میلیون وام مسکن بگیرید! | 1.1 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان